dinsdag 25 januari 2011

Eyecatcher ringen

 Vroeger waren ringen niks voor mij, ik vond ze maar vervelend om je vingers heen zitten. Daarna was het subtiel één zilveren ringetje per hand. Een paar jaar geleden kreeg ik van mijn moeder een zilveren ringetje met een diamantje erop. Deze draag ik nog steeds elke dag aan mijn linker ringvinger, dat is mijn numero uno! jaja, mijn ringetje en ik zijn onafscheidelijk, 2 handen op 1 buik, one love.
(oke is dit te overdreven? ahaha ja)
maaaar, mijn rechterhand heeft een big change gemaakt. Van subtiel zilveren ringetje (die ik ook nog wel draag hoor) naar grotere lovely ringen! Grote ringen zijn mijn grote liefde op het moment!

Op het moment heb ik 6 grote ringen, maaar laat de winkels maar oppassen want binnenkort kom ik weer eventjes langs! here they are:
Lees meer om ze te  zien ->

1.Roze roosje; Lang lang geleden gekocht bij de New Yorker

2. Blauwe steen; Deze ring heb ik gekregen in Italië deze zomer. Het was echt een supervakantie en eigenlijk wel de leukste vakantie die ik ooit heb gehad. Deze ring komt van een marktje in Peschiera. Een mooie herinnering dus. En waar ik later achterkwam: hij is echt zilver! yeeee dus geen groene/blauwevingers-effect!

3. Diamant; Gekocht bij de Six toen ik met mijn lieve vriendinnetjes naar Amsterdam ging.

4. Klokje; gekregen van mijn vader toen we in Duitsland waren.

5. Diamant(je) haha; vooral gekocht voor gala, maar hij blijft wel leuk!



6. zilver/goud; mijn laatste aanwinst van de Six, was toen afgeprijst voor maar €2,-! Ik vind het wel leuk dat de onderkant goud gekleurd is en de bovenkant zilver. Hij geeft helaas wel heel erg af!


 Ook ben ik al een tijdje op zoek naar een mooie twee-vinger-ring. (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen haha) Maar ik zie echt nooit een leuke, alleen op internet helaas. Dus voorlopig blijft het maar zwijmelen naar een prachtige twee-vinger-ring en wie weet kom ik er binnenkort eentje tegen.

Houden jullie ook van grote ringen?
xx,
Loes

16 opmerkingen:

  1. Jaa pas sinds een tijdje !
    het lijkt net alsof ik dingen die net ''in'' zijn nooit leuk vind in het begin en na een tijd als iedereen het al normaal vind begin ik het pas leuk te vinden =P
    die eerste ring is leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou zeker van grote ringen. Heel leuk. Vooral die eerste is heel schattig.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!!! Vind die met dat klokje erg origineel en vind de flower supercute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie collectie! Ik vind dat diamantje echt superbling-bling =))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa ik hou ook van grote ringen! Vooral zilveren met bloempatronen en diamantjes vind ik geweldig!

    xY

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ik vind ze stuk voor stuk supermooi! Ik heb nummer 4 ook :) En ik heb precies hetzelfde: die double finger ringen zie ik alléén op internet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een paar ringen, niet echt speciaal groot, en ik draag ze soms. Maar ik vind het wel leuk om ernaar te kijken want ze zijn zo mooi! En die van jou ook. Hoe ziet je zilveren ringetje eruit? <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie ringen!! Ik houd van grote ringen, ik heb er zelf 1tje, maar ik ben ook van plan om meer te gaan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat klokje is echt super super mooi!
    en die blauwe steen ook.
    aah ik wil ze hebben hebben hebben ;3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, vooral dat klokje en met de roos! Echt een leuke verzameling en ik ben benieuwd wat je er nog meer aan gaat toevoegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, er zitten hele mooie ringen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw die ringen zijn echt allemaal supermooi! vooral die met het klokje vind ik zo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die schoenen had ik gehaald bij Divino shoes in eindhoven, er was nog veel meer 70% afgeprijst
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie ringen =D ik vind vooral de blauwe steen en de roze bloem erg mooi ^^ !!

    Ik ga je ffkes terug volgen ^^ hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw, die bloem is echt heel mooi!
    doet dat klokje het ook echt? die is trouwens ook vet XD

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ahhhhh please tell me, waaaaaar je zo n blauwe ring kan krijgen? die met die steen? ik zoek er al zo lang een -,- xxxx

    BeantwoordenVerwijderen