zondag 16 januari 2011

Hello world!

Wat is het toch een leuke bezigheid, rondstruinen op het internet, van blog naar blog.
Het begon met een paar sites die ik af en toe bezocht, het af en toe is inmiddels dagelijks geworden, en in plaats van een paar sites zijn het er nu wel meerderen geworden. Nu heb ik het vooral over beautysites maar ik houd ook van persoonlijke blogs.

Bij comments op bekende sites verschenen steeds meer dikgedrukte namen, blogs maken werd populair!
Het leek me altijd al leuk om zelf een blog te hebben maar ik heb het op de een of andere manier nooit echt in werking gezet.

Vandaag brak dus eindelijk die dag aan die mij deed realiseren dat ik mijn liefde voor schrijven, fotograferen, beauty, mode,  nieuwtjes en eigenlijk alles wat hoort bij een tiener zoals ik kon verwerken in een blog!

Mijn naam is Loes en ik ben 16 jaar oud, ik woon in Gelderland en ben hiermee tevens een hollandsmeisje.

dus yeeee congratz to my blog, en alle andere blogs die vandaag zijn ontstaan!
Want er zijn er veel, en er zullen er nog veel volgen..

xxx,
Loes





8 opmerkingen:

  1. Hee meid, bedankt voor je leuke reactie. Leuk dat je zelf ook net begonnen bent met bloggen. Ik hou je blog meteen even in de gaten. Ik word je eerste volger. Jeuj! Okee, ik ben benieuwd naar je opkomende artikelen.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke intro. Ik ben benieuwd naar je verdere posts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke intro, ik ben benieuwd naar andere artikelen ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het beginnen van je eigen blog! =)) Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. liefie <3, i like it! ik weet zeker dat jij hem niet gaat verwaarlozen zoals ik zou doen, dus ik ga er lekker elke dag op kijken ahaha!(A)
    xx. mariƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje voor de reactie! Je blog ziet er al leuk uit! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen