zaterdag 22 januari 2011

helphelphelp: Vraagje!


I know, het is nog winter maar ik (en mijn beste vriendin) zitten een beetje in een vakantiecrisis.
Onze plannen voor de zomer van 2011 konden namelijk niet doorgaan. Een tijdje terug maakten mijn ouders ons blij door te vertellen dat we toch nog op vakantie gaan, namelijk naar Franceeee!


Nu is het probleem dus zo, we weten niet waar we heen gaan want mijn ouders hoeven zelf niet zo per sé  naar Frankrijk en willen dus niet té ver reizen. Ik heb laatst al wat rondgezocht op internet maar overal lieten de recensies me weten dat óf er niet veel te doen was rondom de campings (denk aan steden, of toeristische plaatsjes en bezienswaardigheden), óf de camping niet geschikt was voor jongeren boven de 15.

Believe me, ik was echt radeloos!

Dusss, bij deze vraag ik jullie hulp in!
Weten jullie misschien leuke campings in Frankrijk, die niet in het zuiden liggen, en die leuke bezienswaardigheden en steden in de buurt hebben?

Alvast heeel erg bedankt want we kunnen wel wat hulp gebruiken hihi :)

xx,
Loes

8 opmerkingen:

  1. Hey!
    Sorry, ik weet het echt niet. Zelf zoek ik altijd op www.vancanceselect.nl

    oja; Volgensmij zit je nergens aan vast met die Free Sample. Ik moet hem nog binnen krijgen. Maar via die link kan je anders bij voorwaarden kijken, daar zal het wel bij staan volgensmij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen idee. Misschien toch met vacansoleil, waar ik overigens stage ga lopen. Ze hebben best leuke campings.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey..

    Bedankt voor je reactie en dat je mij volgt..
    Vaak is de kleding in wat betere kledingzaken te vinden en er zijn ook tal van winkels in Ned en over de hele wereld..(Het is Nederlands)
    Google het maar,, :-) Doei Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan bij de ANWB van die camping gidsen kopen. Misschien staat daar wat in? Of misschien kan je jongeren campings frankrijk intypen bij Google?
    veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben serieus nog nooit in Frankrijk op vakantie geweest, dus nee sorry, ik kan je niet helpen :).. Maar waarschijnlijk de lui bij het reisbureau wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er nog nooit geweest maar ik zou echt heel veel gaan zoeken op internet, dat heb ik vorig jaar ook gedaan toen ik naar Spanje ging. En ik zou naar een reisbureau gaan voor info
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je lieve reactied! Ik volg jou nu ook :)Ik doe rechten, had liever communicate/journalistiek gedaan maar met wat ik nu doe kun je ook wel veel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hay Meid,
    TUurlijk vind ik dat niet erg:) Gewoon doen! Ben benieuwd naar je pagina:D

    BeantwoordenVerwijderen