donderdag 20 januari 2011

Inecto Pure Coconut

Ook vandaag moest ik weer leren dus ik had niet zoveel tijd om een leuk stukje te schrijven.
Maar iniedergeval, here it is! Heeel misschien komt er vanavond nog wel een ander stukje.
Morgen schrijf ik denk ik niets omdat ik eerst naar school moet voor een toets, dan all the way to Zwolle ga voor de opendag op het Windesheim, en 's avonds heb ik ook nog musicalles. Maaar, wie weet.

Iedereen heeft denk ik wel een bepaalde geur waar hij/zij geen genoeg van kan krijgen (like an addiction).
Zo heb ik dat met citroen- en kokosgeur. Iloveit! Het is niet zo dat ik nou superveel producten heb met die geuren maargoed. Het merk Inecto (jaja van de bekende kokosproducten) is dan ook een van mijn favorieten. Dit zijn de producten die ik ervan heb:

moisture crème, conditioner, face mask, glossing spray.

Natuurlijk ruiken ze allemaal (op z'n frans) delicieux!
-De moisture crème is wat dikkig, wat ik persoonlijk wel fijn vind, en is fijn voor een droge huid. Wanneer je de pot opnieuw opent, is het goedje weer helemaal glad!
- De conditioner vind ik opzich ook wel goed alleen heb ik het gevoel dat mijn haar iets sneller vettig word dan normaal.
-de Face mask maakt je huid lekker zacht, en trekt ook niet ofzo als je het opbrengt dus dat is een pluspunt.
- en de Glossing Spray zorgt voor een hele mooie glans op je haren! Pas wel op want je haar wordt al snel erg vet. In de zomer heb ik dit product erg veel gebruikt en dan wordt het ook minder snel vettig door de zon.

Al met al, ik vind het fijne lekkergeurende producten, en aangezien het nu 50% korting is bij de Kruidvat wil ik er misschien nog wel wat bijhalen!

Weten jullie nog fijne producten van Inecto? En wat is jou geur waar je geen genoeg van krijgt?

xx,
Loes

8 opmerkingen:

  1. Hm, klinkt allemaal lekker en fijn. Stom dat er wat minpunten aanzitten. Ik kende het merk Inecto nog niet en heb het ook nooit gebruikt, maar als ik het ooit zie staan zal ik overwegen er één te kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve reactie bedankt! <3
    Ik ga jou terugvolgen want eigenlijk heb je een superleuke blog haha! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf niets van Inecto, maar ik vind cocos ook heerlijk! Ik vind de body creme Honey Touch van Rituals echt lekker! verder heb ik niet een bepaalde geur waar ik aan verslaafd ben, behalve Sun van Jill Sander parfum!

    Maar ik heb nou een vraagje aan jou, hoe kan je een ander sjabloon op je blog zetten, ik snap dat niet met die html codes, hoop dat je het me uit kan leggen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben weg van zoete geurtjes. Inecto is zo'n lekker merk. Hihi, liefde op het eerste gezicht. Zelf heb ik alleen de handcréme ervan. En die ruikt echt heerlijk.

    Liefs, xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb die douchegel met sinterklaas lootjes gekregen, en hij is heeerlijk! Die moisture crème lijkt me opzich ook wel fijn, ik denk dat ik die binnenkort eens ga halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOH ik HOU van die lijn producten! Heb ze ook altijd. Ruikt zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt lekker! Trouwens, echt een geweldige opmaak van je blog! Gotta love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik hou van inecto ik heb er een body lotion van en in het verleden een haar masker van gehad ik ben dol op koko's en vanille

    BeantwoordenVerwijderen