vrijdag 28 januari 2011

Kruidvat Body fruit

Een tijdje geleden ging ik met een vriendin eventjes naar het winkelcentrum dicht bij onze school. Behalve de dingen die ik nodig had nam ik nog 2 producten mee.

Deze producten kwamen allebei van de Kruidvat Body fruit lijn. De lijn bevat 3 verschillende geuren
-cranberry&Pomegranate
-Mango&Papaya 
-Coconut&Shea butter
& de lijn bestaat uit 4 soorten producten namelijk: een bodyscrub, een bodylotion, een bodybutter en een showergel.
lees verder->

De producten die ik hebt gekocht zijn de bodyscrub in de geur Cranberry&Pomegranate, en een bodylotion in de geur Mango&Papaya. De verpakkingen zijn lekker vrolijk dus daar zal je niks negatiefs over horen!


Bodyscrub Cranberry&Pomegranate(links): Deze bodyscrub, mét echte pitjes, heeft echt een mierzoete geur. Ik heb hem pas een keertje gebruikt maar vind hem wel fijn. de scrubdeeltjes&pitjes zijn voor mij precies goed qua grootte. Het 'scrubgehalte' is dus goed! Verder ben ik niet zo tevreden over de geur, voor mij is deze echt té zoet. In het begin dacht ik; ooo lekker! Maar na een tijdje word je het toch wel zat. Misschien dat een andere geur beter bij me past maar verder ben ik helemaal tevreden!

Bodylotion Mango&Papaya(rechts): De opening van deze bodylotion vind ik heel fijn omdat er een klein gaatje in zit. Er zal dus niet snel te veel uitkomen, waar ik altijd een hekel aan heb. De bodylotion is wel wat aan de waterige kant, persoonlijk hou ik wat meer van dikkere bodylotions, maar dat wil niet zeggen dat hij niet fijn is. Hij trekt namelijk wel lekker snel in! De geur van mango vind ik ook lekker, jammer eraan is dat de papaya het iets minder aantrekkelijk maakt.

Ik zou niet snel opnieuw producten van dit merk kopen omdat ik de geur gewoon niet zo heel lekker vind. Geur is voor mij wel een van de belangrijkste punten bij deze producten. Maar wie weet probeer ik de andere geur ook een keertje uit!

Deze producten kostten (Toen ik ze kocht, dus 2 weken geleden) beide maar €1,50 per stuk. En dat vind ik dan wel weer de moeite waard!

Hebben jullie ook producten van deze lijn?

xx,
Loes



11 opmerkingen:

  1. heee,
    ik ken de producten niet,
    maar zelf hou ik niet van mierzoete lotions enzoo,
    leeuke blogg! ik ga je volgen
    xxx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de bodybutter Cranberry & Pomegranate heb hem toevallig net na het douchen gebruikt! Ik heb hem al een tijdje maar gebruik t niet zo vaak, ik vind het ook net iets te zoet, maar na 10 minuutjes ruik je m al niet meer zo sterk (bij mij). En dan vind ik t wel lekker!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb nog niks, maar het lijken me lekkere producten. Ik hou erg van zoete geuren haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze lijken me echt lekker! Ik heb van de tuinen een abrikozenscrub, and I love it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze lijken mij heel lekker. Ik ga ze misschien proberen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm, zou het wel eens willen uitproberen voor de fun :-) Bedankt voor de review :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey,
    Cute blog! The background and header image are nice!
    Keep up the cool work!
    Please come and check out my blog...I would LOVE it if you became a follower:-)

    www.flauntitmagazine.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De verpakking trekt me niet echt aan, maar zou het wel gewoon wille probere ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer van de geur, ze zien er namelijk wel heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag de bodybutter staan, van mango en papaya, maar ik durfde het niet te halen omdat ik niet zeker was of de geur lekker zou zijn. Maar de scrub van coconut en shea butter lijkt me wel lekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen