zaterdag 29 januari 2011

linken

Een tijdje geleden had Dionne een artikeltje geplaatst over het linken van elkaars blogs.
Voor degene die het niet weten; Het gaat hier dus om het plaatsen van een link van iemands blog op je eigen blog zodat je elkaar een beetje helpt met meerdere bezoekers en eventuele volgers.
Publiciteit dus, om het maar even zo te zeggen.
(Oke, iknow 't is eigenlijk al zaterdag maargoed)

Dussss bij deze; Degene die ook graag gelinkt willen worden op mijn blog (zie rechts, onder volgers)
die kunnen hieronder even een reactie plaatsen met je blog erbij zodat ik hem erop kan zetten.
Dan moet je dus ook mijn bloglink op jouw blog zetten hihi.

Oke volgensmij klinkt dit allemaal heel onduidelijk, maar ik neem aan dat jullie me begrijpen.
forgive me! hahaha

xx,
Loes

6 opmerkingen:

  1. Heee! Ik zou graag gelinkt worden,
    ik zet je eralvast bij!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik ook gelinkt worden? Ik zal je bij mij blogroll zetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oee, haha. Ik wil wel gelinkt worden :) Ik zet jouw link alvast bij mij neer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil wel gelinkt worden: www.veer-rood.blogspot.com :D
    Ik zet jou er ook bij! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk! Ik wil wel liknk "partners" worden. Hihi, dat klinkt chique. Ik zet je er meteen even bij. Mijn link: Http://www.Kalypso.tk
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ps: Je staat op de pagina Contact bij de rest van de waslijst. Hahaha.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen