zondag 30 januari 2011

My (perfect) future

Je hebt vast wel eens van die momenten waarbij je gedachten een perfecte toekomst vormen.
Natuurlijk moet je rekening houden met tegenslagen en niet alles kan zo perfect worden zoals je zelf wilt.
Maar toch heb je vast een aantal wensen, en een aantal dingen die je later graag in je leven ziet.
Zo heb ik dat ook, ik heb een hele tijd geleden een aantal foto's opgeslagen(op mijn pc) die pasten bij mijn beeld van de perfecte toekomst!

Here they are:

 de Auto: Ik ben nu pas 16, dus het duurt nog eventjes. Maar tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs heb (and enough money haha) wil ik heeeel graag een Fiat 500. Eerst boeiden auto's me echt niks en ik zag ook nooit echt een auto waarvan ik dacht; 'iwantiwant'. Maar deze...LOVELY!
Lees meer->

Cupcake queen: Het lijkt me superleuk om af en toe high tea's te houden met vriendinnen en een heleboel lekkere dingetjes te maken zoals cupcakes of taartjes. Niet echt iets wat ik persee in mijn perfecte toekomst wil, maar wel een leuke toevoeging, isn't it?

 het Huis: Dit is een van de vele opties voor een perfect huis. (Die natuurlijk in een perfecte stad staat, maar wel uit de drukte) Ik wil heeel graag een wit huis, met een balkon. Een tuin erbij zou ook wel fijn zijn! En verder moet het niet té groot zijn (want, wat moet je met alle lege kamers, en wie gaat dat schoonhouden helphelp). Pilaren vind ik ook echt supermooi! (lekker realistisch dit he haha).


De kleding: Ik denk niet dat ik de enige ben, maar ik zou zoooo graag een inloopkast hebben. Met veel jurkjes en tassen en schoenen. Vooral schoenen! Ilooooveit. Oooo dit lijkt me zo geweldig! Verdere uitleg is denk ik niet nodig =)

Make-up: Zo'n prachtige make-up tafel met mooie make-up producten lijkt me super!
Deze hierboven vind ik al helemaal perfect, lekker vintage ziet het eruit. Ik houd ook echt van sieraden, dus oorbellen, kettingen en ringen mogen zeeeeker niet ontbreken!

De Hond: Ik heb nu een hele lieve hond, ze heet Lara. Later wil ik ook graag een hond, zoals deze hierboven, een mopshondje dus. Ik weet dat heel veel mensen ze echt lelijk vinden maar ik vind ze zoooo schattig. Ik ben echt letterlijk verliefd op mopshondjes en ik kan ze wel doodknuffelen! (oke dat klinkt ernstig) Ik heb deze van internet geplukt dus wie weet is het toevallig een hond van een van jullie maar dat lijkt me niet haha. Ik heb zelfs nog nooit een mopsie geaaid, erg toch. oeeee ik wil er zo graag één(A)

Nightlife: Zolang ik nog geen kind heb wil ik zo lang mogelijk genieten van leuke feestjes en concerten met vriendinnen (en eventueel vriend als die dan in mijn leven te vinden is)! Want wat is er nou leuker dan een girlsnight out. Ik hou echt van uitgaan en feestjes dus die mogen zeker niet ontbreken. (feestjes van celebrity's zijn natuurlijk ook altijd goed, dus verloren uitnodigen mogen altijd mijn kant op komen! hahaha)


De vakantie: Mijn ouders zijn niet zo van het verre weg op vakantie. Dus later wil ik het er zeker van nemen en allemaal mooie steden bezoeken. Ik wil sowieso een keertje naar Amerika. En zo kan ik eigenlijk wel een hele lijst maken van steden die ik een keer moet bezoeken. Ik bedoel, we leven op aarde, waarom zou ik mijn hele leven in het kleine Holland blijven terwijl er zoooooveel moois is!


Het werk: Zoals jullie misschien al gelezen hebben wil ik heel graag journalistiek gaan doen. Natuurlijk kan de richting die je wilt gaan doen veranderen maar op dit moment zou ik heel graag later bij een tijdschrift werken. Wel in Nederland want ik ben van plan hier te blijven wonen. Het lijkt me gewoon echt een superberoep en daar is eigenlijk alles mee gezegt (=



De man: Natuurlijk is de perfecte man dan in mijn leven (ahumahum), met mooi innerlijk én uiterlijk. Qua inspiratie kijk ik maar meteen naar bovenstaande foto's, smeltsmelt. Sinds gister (Na love&otherdrugs te hebben gezien) ben ik ook een beetje verliefd geworden op Jake Gyllenhaal haha. Als hij een cute lachje heeft is het vaak al goed. En blanke mannen graag met donker haar en anders is het getinte type wel iets voor mij (A) 

Nou mijn lijst is alwel weer lang genoeg geworden, verder wil ik trouwens in een stad in Nederland gaan wonen. Zodat ik mijn familie en lieve vriendinnetjes wel in de buurt heb! Je  ziet het wel alweer, mijn toekomst is té perfect. Geld is hier ook wel bij nodig merk ik alwel.
Achja wie zegt dat als je leven zo perfect is, je gelukkig bent?

Natuurlijk is dit allemaal best onrealistisch. Maar ach, dromen mag altijd toch?

Hoe zien jullie je toekomst?

xx,
Loes




17 opmerkingen:

  1. daar hebben we het mopshondje weer hoor hahaha! jaa jake gyllenhaal is wel heel cute he. suuuper leuk artikel weer meid!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik vind dat alles zo leuk! Ik wil later ook bij een tijdschrift werken of ik wil toneel doen, maar dat is allebei zo kleine kans :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even op die vraag over goudmails (a),
    ik snap dat je bang bent, dat ze het gebruiken
    met verkeerde doel einde ofzo, (weet niet of dat goed nederlands is maarja, haha).
    maar ze gebruiken je gegevens niet tenzij je daar toestemming voor geeft.
    Ze sturen het geld naar je rekening,
    je moet je rekening nummer neerzetten, en bij 10 euro, kan je het over laten schrijven op je bankrekening.
    Je begint met 1 euro, en per aangebracht lid krijg je er 2 euro bij. Daarom is het belangrijk dat mensen zich aanmelden via je persoonlijke link, dan krijg je er geld voor haha.

    als je nog meer vragen heb moet je het maar zeggen,
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, heel leuk gedaan.
    Ik weet niet wat ik in de toekomst kan verwachten. Maar ik hoop in de toekomst succesvol te worden.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha super leuk artikel!
    Ik had ook love & other drugs ook pas gezien en toen d8 ik ook hmm leuk =P terwijl ik op getinte mannen val! mijn vriend is ook donker =). En dat huis! (die onderste) moooi! ik hou ook van pilaren! en een romantische inrichting met mooie gordijnen etc etc. De auto, ik heb een peugeot 206 maar wil een audi TT beetje te hoog gegrepen denk ik haha!
    Op vakantie; als je in een mooi/warm land bent geweest en terug komt in Nederland vind je het hier echt grijs! (denk ik, ik tenminste =P) Ik wil graag naar curacao/cuba/mexico/barbados ofzoo maar durf niet in t vliegtuig!
    En die inloopkasttt ik had eerst een hele kamer alleen voor me kleren/schoenen etc ( 2 en half bij 3 meter) had mijn oom daar van die planken opgehangen en zo'n stang (?) voor kleren aan op te hangen, maar nu heb ik mijn slaapkamer ingericht tot salon en slaap ik in mijn mini inloopkast :( die nu dus weg is. Maar k zit eraan te denken om weer terug naar me andere kamer te gaan en alles weer terug te zetten zoals het was!
    wow dit is wel een heel lang bericht,sorry! dit is echt een leuk artikel
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zie nu dat sommige zinnen wat illegaal zijn maar je snapt wel wat ik bedoel ! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is idd jammer dat ik het nog niet aan kan doen xD Maar ik kon het echt niet laten hangen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Romy: iets met toneel doen lijkt me ook echt superleuk! maar de kans is idd wel klein, maar wie weet. het leven kan raar lopen haha

    @Kalypso: succesvol is inderdaad ook wel een goede wens voor de toekomst hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat fiatje vind ik nou echt suuper in het crème met een luchtbruin leren dakje hihi!
    heel leuk!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha, wat grappig
    een vriend van mij zei vandaag
    ik weet al helemaal welke auto ik wil
    en toen zei ze fiat 500
    ik wist niet hoe die er uitzou zien
    maar hij is echt superr leuk meisjes auto
    girls night out is altijd leuk!
    die mannen ♥__♥
    ryan reynolds hé omggg.....
    bij alles wat die doet is die gewoon knap ;o
    xxxxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaa ze zijn leuk, heeel leuk! en duur, helaas voor mij :(! haha ik heb een daihatsu en ben daar ook heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe zien jullie je toekomst?

    Gelukkig(er) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. i love this car (L)

    Vooral in het roze hahah
    liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen