dinsdag 18 januari 2011

Nude nails


Dit vind ik nou typisch zo'n trend die door de één geliefd word en door de ander verafschuwd.
Zelf vind ik nude make-up wel mooi! Ik heb er 1 nagellakje van en dat is 'Summer Fresh' van de H&M.
Het is een heel schattig potje maar wel wat aan de kleine kant met z'n 3,2 ml.
Het is al een hele tijd geleden dat ik hem heb gekregen dus of die nog in de winkels is weet ik eigenlijk niet. De lak zelf, met 2 laagjes, blijf wel een aantal dagen zitten. I love it!


(oke deze foto is een beetje raar, maar toch maar deze i.v.m. gebrek aan betere :))

xx,
loes

6 opmerkingen:

  1. Ik hou van nude kleurtjes. Ze staan altijd netjes en leuk. Lekker simpel.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van nude make up, en die nagellak is leuk. haha jaa dat hondje is echt TE schattig! Maar tanden bleken, ja ik weet dat het duur is, mijn ouders betalen het ook niet voor me. Ik heb gespaard haha! en verhalen over of het slecht is of niet verschillen, ik denk dat het bij iedereen anders is. Is eigenlijk wel een beetje eng want wie weet wat er kan gebeuren maargoed

    Maar als je een bericht aan het posten bent, weet je toch waar je een koppeling invoert.. en rechts daarvan staat afbeelding invoeren, dan video en dan jump break invoegen, als je daarop klikt zie je een soort van streep en de tekst ERBOVEN zie je op je site en pas als je lees meer aanklikt kan je de tekst en/of afbeeldingen onder die streep/jump break lezen en zien, hoop dat het lukt!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind nude ook echt heel mooi, het ziet er altijd zo lekker natuulijk uit en perfect voor school.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind nude echt heel mooi. Eigenlijk heb ik nog geen nudekleurig nagellakje, moet ik toch eens naar uit kijken.

    Ik heb in mijn kledingkast ook veel nude en pasteltinten (naast zwart)!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is echt heel mooi! Bedankt voor je reactie! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja deze nagellak heb ik ook en ik vind hem erg mooi :)

    je kan nu trouwens de grotere potjes ervan kopen in de h&m, just so you know ;)

    BeantwoordenVerwijderen