woensdag 26 januari 2011

The person behind...Boozyshop!

Ik denk dat iedereen, oke laten we zeggen elke beautygerelateerde-blogger en make-up lover, Boozyshop kent!

Zoals de site zelf omschrijft:
" Boozyshop is een jong bedrijf wat in november 2008 het online levenslicht zag. Boozyshop staat garant voor veilige producten van hoge kwaliteit voor een lage prijs. Wij bieden een wisselend en gevariëerd assortiment met gezicht- en huidverzorgingsproducten. "
Zelf vind ik de site heel fijn en leuk, je kunt er veel producten bestellen die je normaal niet in de winkels kunt vinden! Boozyshop wordt steeds bekender en er verschijnen steeds meer blogs met aankopen van Boozyshop. Zelf was ik wel benieuwd naar het gezicht achter de site, dus hier een kort interview.


Wie is het gezicht achter Boozyshop? Wie is de beheerster van de site?
-Boozyshop is door mij, Maaike Willaert opgericht toen ik nog op school zat. Ik ben 21 jaar en werk sinds juli vorig jaar fulltime voor Boozyshop. Ik ben een echte workaholic. Ik woon samen met mijn vriend en in september komt daar een kleine takkie bij. (Zo gaat onze hond heetten en het is een teckel :-D). Hobby's heb ik niet echt maar een terrasje pakken in de zomer of 's avonds lekker uit eten gaan vind ik erg leuk om te doen.

Hoe bent u op het idee gekomen om een eigen online shop te beginnen, en wat heeft ervoor gezorgd dat u die stap heeft gezet? (Heeft u een bepaalde opleiding gevolgd die tot deze site geleid heeft?)
- Ik heb in eerste instantie mode commercie gestudeerd maar omdat ik meer geinteresseerd ben in de commercie dan in de mode ben ik na een jaar overgestapt op commerciele economie. Vanaf mijn 14de heb ik in een drogisterij gestaan (Etos) waar vooral het verkopen me goed beviel. Ik heb altijd een eigen winkel gewild. Doordat ik graag en veel achter de computer zit heb ik die twee kunnen combineren met mijn eigen webshop die inmiddels groter is dan ik ooit had durven dromen.

Hoe bent u op de naam 'Boozyshop' gekomen?
-Die vraag heb ik al héél vaak gehoord en het blijft leuk om te beantwoorden. Mensen vragen zich heel erg af wat het ingodsnaam betekend of waar het voor staat. In feite staat er: Maaike Willaert Shop. Het idee van een webshop was er maar dan een van de moeilijkste dingen. Een naam! Door wat te surfen kwam ik uit op een smurfen generator. Een generator die aan de hand van je voor en achternaam een smurfennaam maakt. Bij mij kwam daar Boozy Smurf uit.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Ik weet in ieder geval weer een stuk meer!
Als jullie het leuk vinden, ga ik proberen meerdere mensen te interviewen, dus let me know!

Binnenkort ook nog een artikeltje over de producten die ik deze week heb besteld bij Boozyshop

xx,
Loes

11 opmerkingen:

  1. Dit is zo leuk. Leuk artikel. Ik was er al benieuwd naar.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel!!
    Altijd fijn om wat meer te weten, heb er zelf (nog) niks besteld maar ben het wel van plan =D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je super lieve comment en voor het volgen!

    Leuk artikel. Ik kende de webshop nog niet, heb hem meteen opgeslagen haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een heel leuk artikel/intervieuw geworden loes! ik heb gelijk weer zin om iets te gaan bestellen, een paar essie nagellakjes ofzo :$
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee voor een artikel, leuk om te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Ik heb zelf al 3x daar iets besteld! Allemaal van Konad! :) en ben er super blij mee ! Haha echt leuk van die naam

    ik ga je volgen (L)

    Wil je ook eens op mijn blog kijken? (A)

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen