maandag 31 januari 2011

Picture my life

Natuurlijk weten jullie een klein beetje wie ik ben, qua naam, leeftijd, woonplaats en een aantal hobby's.
Maar eigenlijk heb ik maar 1 foto op me blog, en zo duidelijk is die ook weer niet hè?
Dussss ik weet totaal niet of jullie dit überhaupt wel interessant vinden maar anders moeten jullie maar in de reacties zetten: OKE BORINGGGG. dan weet ik dat ook weer hahaha!

Maar hier zijn dus in iedergeval wat foto's van mij en vrienden en blablabla om even een indruk te krijgen van mij en mijn leven ofzo!
(Ik kon echt niet kiezen, maar het zijn er alsnog best veel, ze zijn allemaal in 2010 gemaakt!)
Gala met m'n lieve schatjes op school (ik ben de 4e hihi)

Ik & Beste vriendin Mariëlle op mijn 16e b'day

Yorinda en ik (samen in de klas is altijd een feestje!)
Musical 2010: LIK

Ikzelf, oke deze foto is denk ik wel wat ouder..

Vakantie Italië 2010
Nog een keertje Italië met mijn liefste vriendinnetje

LoesLoesLoes

weekendje Amsterdam met vriendinnetjes! (middelste)

Renesse met schatjes (zomer 2010)

Strand renesse, ja ik kijk een beetje raar (rechts)

Uitgaan in Arnhem (4e)

lieve vriendinnen!

diehard fans voor Hollandddd! met WK

hahahaha dit was een keertje toen ik niks had te doen,
ik besloot me nepwimpers aan de onderkant te plakken :nerd:

& nog een keertje met me allerbeste vriendin!

Ik hoop dat jullie nu een beetje een beeld van mij hebben,
en het leuk vonden om dit te zien!
let me know
xx,
Loes

13 opmerkingen:

  1. Haha, de foto's zijn superleuk! Ik vind het juist interessant als mensen ook iets over zichzelf laten zien in hun blog =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @mitchin: hihi thanks, ja ik vind dat ook altijd interessant! maar ik weet dus niet zo goed hoe anderen daarover denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oehw leuk! renesse, daar ga ik dit jaar heen zat je op duin en strand of op een andere camping? leuke foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaa, personal posts zijn altijd leuk om te zien en te lezen ^^ dus vaker doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Miranda: nee wij zaten op duinhoeve omdat duin&strand al vol zat, maar hetwas wel heel leuk! En bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty pictures! Really nice. ;-)

    Have a nice day
    Tom

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt hele mooie foto's! Ik vind het wel leuk om dat zo te zien, vooral met een kleine beschrijving ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's allemaal, leuk om te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke foto´s. ik vind het inderdaad ook altijd leuk om te zien (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanx voor je reactie:D I love my nerdie me!!!


    Wat een superleuke foto's!!! Echt leuk om het te zien. Ziet er gezellie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, wat een leuke foto's.
    Heel leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's!
    Ik vind het ook leuk om iets persoonlijks te zien/lezen
    Als ik die foto van Strand renesse zie heb ik echt zin in de zomer!! :(
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke foto's.
    Wij gaan dit jaar ook naar italie!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen