woensdag 19 januari 2011

Quotelover

Ik zit momenteel midden in de toetsdagen en het enige pluspunt daaraan is dat je geen lessen hebt maar alleen toetsen. Vandaar dus nu pas een berichtje!

I loooooove quotes! Ik vind het leuk om ze op te zoeken, om ze uit liedjes te halen en heel soms om er zelf een te verzinnen. Vaak schrijf ik ze ook nog op in een boekje. Op de een of andere manier is het 'fijn' om een quote te hebben als je bijvoorbeeld liefdesverdriet hebt of juist verliefd bent. Misschien klinkt dit een beetje raar, maar misschien dat jullie begrijpen wat ik bedoel en het zelf ook zo ervaren?



Deze quotes zijn alle 4 beautygerelateerd, ik kwam ze toevallig tegen toen ik een boekje aan het doorbladeren was. Het boek bevat allerlei tips, met mooie illustraties, over beauty.

Het boek waar (o.a.) deze quotes instaan is 'Everything you want to know about Beauty'
geschreven door: Karen van Ede

xx,
Loes

11 opmerkingen:

  1. He! Leuk dat je ons volgt!
    btw: leuke blog!

    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke quotes. Ik ken dat boekje. Al eens eerder gezien denk ik.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey

    Leuke blog heb je, en ook Hollands haha..
    Ik ben stiekem wel een beetje fan van sterren dansen op het ijs.. maar inderdaad Kim zie je tegenwoordig overal ;)..

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaa ik hou ook van quotes ! vooral engelse..
    over die ogen, ik was me er eerst helemaal niet van bewust dat ik dus ''hangende ogen'' heb haha :P Maar ik snapte nooit waarom een normale eyeliner niet zo mooi stond bij mij, en als ik oogschaduw te ver naar de zijkant uit laat lopen en niet opwaarts ziet het ook echt niet uit! Toen ik op school een workshop van Pupa kreeg hebben we allemaal informatie daarover gekregen, vandaar.
    succes met het bestuderen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd ook van quotes,
    ze kunnen zo veel waarheid zeggen met zo weinig woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love these quotes!

    vlog men blog op
    http://myfashionstateofmind.blogspot.com/

    x

    BeantwoordenVerwijderen