maandag 17 januari 2011

Rainy day & leuke paraplu's


Het lijkt wel alsof de winter zijn seizoen al heeft vol gemaakt. Het temperatuurbord in het dorp waar ik woon is een dagelijkse bezienswaardigheid voor mij. Hij geeft geen –getallen meer aan maar een dikke 9 Celsius! Oke, i know, dit klinkt niet echt zomers máár het is een begin! Zelfs mijn handschoenen bleven diep opgeborgen in mijn tas. Ik haat namelijk kou.
Oke, laat ik niet meteen te enthousiast worden, het weer is nogal onvoorspelbaar en wie weet zitten we volgende maand weer in een sneeuwstorm..(daar wil ik dus liever niet aan denken!)
Een nadeel  van deze ‘weersverbetering’ is dat de neerslag niet meer naar beneden komt in mooie grote witten vlokken maar in natte grote druppels regen!
Zo ook vandaag. Gelukkig was dit de terugweg maar je kent het wel; Je hebt net je haar gestijld,  je make-up zo goed mogelijk aangebracht, nieuwe kleren aangetrokken (en als je pech hebt, zoals ik, ook nog een open tas..) en je zit net op je fiets naar school als de hemel alles met bakken naar beneden laat vallen. In één woord: HORRIBLE!
Misschien ben ik een zeikerd hoor, maar ik ben dan ook nog zo’n type die nevernevernever een regenpak aan zou trekken. Nuttig zijn ze wel ja, maar stylish verantwoord? NEE. De bus is dan ook mijn enige optie op deze dagen :)
Soms verwacht je geen regen, zoals ik vandaag, op mijn terugweg naar huis. Na een vermoeiende maandag op school. Gelukkig viel de regen me nog mee! Luckyday voor mijn open tas! De wind erbij maakte het feestje comleet.. Gelukkig hielp een zingende Bruno Mars in mijn oren me snel thuiskomen.
Zoals ik al zei; regenpakken zijn niks voor mij. Paraplu’s kunnen wel erg leuk zijn! En aangezien we nog veel regen zullen zien in ons kleine landje heb ik de leukste paraplu’s even op een rijtje gezet!


onlineparaplu.nl: hartparaplu €14,-

   buienradar.nl: Polkadots €12,50


Buienradar.nl: Delfsblauw €12,50


Onlineparaplu.nl: Transparant €3,65
Multigift.nl: Wolken €2,80

xxx,
Loes

7 opmerkingen:

  1. Haha dat is echt ergg, gelukkig op de terugweg! en niet de heenweg.. Je bent geen zeikerd hoor, ik vind regen ook verschrikkelijk, en kou!

    Maar over die bourjois remover, waar heb jij die gekocht??

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan zal ik eens ergens anders gaan kijken dan in Venlo =) ik hoop ook niet dat die uit t assortiment is!

    Die 2e paraplu is leuk!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo dame hihi,
    ik moest gewoon even kwijt dat die hartjes paraplu echt super cute is!
    ik zie mezelf er alleen nog niet mee lopen.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke paraplu's! Zo is regen ineens een stuk minder erg... of toch niet haha.

    En bedankt voor je berichtje! Ik werk inderdaad als grafisch vormgever en ik ben inderdaad een groot deel van de dag bezig met ontwerpen en verzinnen van dingen. Maar daarnaast moet je natuurlijk ook wel eens dingen uitwerken die minder creatief zijn, dat is natuurlijk ook per werkplek anders. Ga anders eens kijken bij open dagen van scholen.

    Ik weet niet wat voor niveau je doet, maar ArtEZ in Arnhem is een leuke kunstacademy (heb ik ook even gezeten hihi) met onder andere Grafsiche Vormgeving als richting.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het weer is zeker niet te vertrouwen. Ik vind het opzich nu wel beter weer. Hier is het droog maar niet al te koud. Precies goed. Nu alleen nog het zonnetje en tadaa.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje! die eerste paraplu is leuk<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke paraplu's, vooral die eerste :D

    Bedankt voor je reactie op mijn blog trouwens, dat waardeer ik echt wel =)

    BeantwoordenVerwijderen