dinsdag 25 januari 2011

Short news, BowWow fans opgelet!

Voor de mensen die van BowWow's muziek houden &hem wel eens in reallife willen zien,
ennnn, die ook nog in de buurt van Arnhem wonen; Great news!



Ik kwam er gister achter dat BowWow op zaterdag 5 maart in the Level optreed!
Waaaa, ik kon het niet geloven. BowWow in the Level, hoe raar is dat?
Voor de mensen die het niet kennen, the Level is een club/discotheek/uitgaansgelegenheid hoe je het ook wilt noemen.

Na wat research en de juiste bronnen bleek het toch echt waar te zijn!
Dus voor de mensen die interesse hebben; de kaartjes zullen tussen de €15,- en €20,- kosten hoorde ik.

Voor degene die geen idee hebben wie BowWow is, misschien herkennen jullie deze gouden oude?

Nu maar hopen dat het echt waar is!
Vanavond een ander artikel!

xx,
Loes

6 opmerkingen:

  1. Haha jaa ik weet nog dat dat liedje net uitkwam, vond het echt een leuk liedje !
    Ik heb je blog-link erbij gezet :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WWOOH, daar ga ik heen. Ik ken de level wel. Hihi.
    Bedankt voor de tip.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vriendin woont er in de buurt. Ik zelf helaas niet. Maar dat valt op te lossen. Ik zou haar eens vragen of ze daarheen gaat. Hihi.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi wij gaan samennn daarheen schattie!
    xxxxY

    BeantwoordenVerwijderen