zaterdag 29 januari 2011

Stylish blogger award


The rules:
1) Bedank degene die de tag aan je gegeven heeft en link met deze persoon (dus een linkje in de blogpost).

Bedankt Samantha! Je kunt hier haar leuke blog bekijken: Beautista SJ


2) Deel 7 dingen over jezelf die (bijna) nog niemand van je weet:

1: Ik breng te veel tijd door achter de computer, vaak verspil ik hier ook echt mijn tijd aan terwijl ik nog veel meer dingen te doen heb.
2: Ik heb echt een hekel aan nep reality programma's zoals the Hills en the City. Waarom precies weet ik niet, so don't ask hihi. Maar het boeit me gewoon niet.
3:  Ik ben (ben er nu een heel klein beetje overheen) verslaafd aan de kinderserie Spangas (op ned.3) hahaha. Ik heb echt serieus alle afleveringen gezien +de film!
4: Ik heb vroeger een keertje met een vriendin naar zo'n kinderprogramma gebeld (kindernet heette het geloof ik) en toen kon je daar kaartjes bestellen voor een show van bassie&adriaan geloof ik, en toen heb ik allemaal dingen aangevraagd en dat kwam toen bij ons in de brievenbus en ik heb het nooit tegen mijn ouders durven te vertellen omdat ik bang was dat ze geld moesten betalen ofzo.
5: Ik krijg altijd stress als ik iemand op moet bellen, maakt eigenlijk niet uit wie, heel raar is dat. & iksnap zelf ook echt niet waarom haha.
6: Ik ben al ongeveer 10 jaar bezig met toneel en musical. van mijn 6e tot mijn 9e heb ik toneel gedaan en daarna van mijn 9e tot nu (16) musical. En ik wil dit ook nog heel lang blijven doen want ik vind het echt superleuk!
7: Vroeger wilde ik nooit Loes heten omdat ik mijn naam echt té Hollands vond, en ik wilde toen altijd mijn naam veranderen, maar ik wilde het wel dichtbij mijn eigen naam houden dus dacht ik altijd; Ik wil Loïs heten! haha
 Lees verder ->


3) Geef 15 (!) bloggers de award.


1. Samantha (ookal heb je hem al gehad, je verdiend hem haha)
2. Charley
3. Mitchin
4. Dionne
5. Myrte
6. Anne
7. Nyria
8.Nadia
9. Liesewiesje
10.Marieke
11. Vere
12. Miranda
13. Annemieke
14. Eef&Lot

4) Neem contact op met deze bloggers en vertel ze over de award die je hun gegeven hebt!

Nou, dat zal ik doen hoor. duurt wel eventjes voordat ik iedereen heb bericht! hihi
xxLoes

16 opmerkingen:

  1. oooh echt super lief! thnx =D
    hahaha 4 is echt grappig
    en nr 5 heb ik ook! maar heb dat alleen als ik een onbekend iemand moet bellen bijvoorbeeld voor een stageplek :O
    1 en 2 heb ik ook !
    En ik wilde vroeger nooit samantha heten maar stacey :P nu boeit het me niet meer zo haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag en leuke feitjes! Dat nummer 2 heb ik ook, haha, vind zulke progamma's ook niks aan :/

    Bedankt voor de tag trouwens maar heb deze tag al een tijdje terug gedaan helaas, bedankt in elk geval, is aardig van je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief!
    Dankje!
    Vroeger wilde ik ook altijd anders heten, maar ja, iedereen noemt me gewoon lekker Eef en dat vind ik wel leuk.. haha.

    Xoxo

    Eef en Lot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha dankjewel <3
    ik was ook al getagged door Samantha.
    maar dan zet ik jullie namen er alle 2 bij.
    ik zal hem binnenkort op mijn blog zetten!
    ik wou vroeg altijd kim heten, vraag met niet waarom? en dat van spangas ook!
    hahaha ik heb vanmorge nog alle afleveringen gekeken die er deze week op kwamen ;p
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk dat je me getagged hebt! Ik heb hem al een keer gedaan (http://fanilla.weebly.com/1/post/2011/01/getagd.html) maar ik zet je link erbij hoor! :)
    Over nummer 3: als je in mei nog steeds kijkt, zie je mijn hoofd verschijnen haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke feitjes! =))
    Lieeef, dank je wel voor de tag! Ik heb deze award al een keertje gehad =)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, van punt 5 heb ik ook last :P Ik krijg dan helemaal kriebels in mijn buik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, leuk!
    1, 2 en 5 heb ik ook last van.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aaaah super lief dat je mij hebt getagged!
    leuke weetjes (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. AAH, heel lief van jouw. Dankjewel.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heey..

    Wat bedoel je met getaggerd,,,?
    ja tegenwoordig al die woorden en termen, ik houd het bij het gewone Hollandse woord...dus verdiep mij daar niet echt in...Leg is uit,, dank je,,

    bye

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Okee,,ik ga er proberen iets moois van te maken,,,
    Bedankt in ieder geval,,,lief van je,, geef mij blog aan andere door ahahah,,,☺

    Doei Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb je een stylish blogger award gegeven! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg bedankt! echt superlief van je! ik denk niet dat ik al die dingetjes ga doen maar ik zet je naam er zeker weten bij! superleuk! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen