donderdag 17 februari 2011

1 month!

Ik vertelde het gister al,
m'n blog bestaat vandaag een maand!
Niet dat dat zo super bijzonder is natuurlijk.
Maar ik had verwacht dat er niemand zou reageren op artikelen en dat ik het dan al snel zou opgeven.
Mooi niet dus!


Even wat kleine getalletjes op een rij van deze maand:

 3 volgers via Bloglovin
+ 40 via GFC maakt
= 43 volgers binnen 1 maand! Yeee

- pageviews afgelopen maand: 2.178

Ook wil ik even 2 gedichtjes met jullie delen die ik moest maken voor school.
Die hierboven dus, en die hieronder.
Er waren wel wat eisen aan verbonden, maar ik vond het gewoon even leuk om te laten zien.


xxLoes

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Loes! Super origineel dat smsje haha! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk!! En dat is best veel voor een maand :O heb het gevoel dat ik je allanger volg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Dat gedicht is heel mooi.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. En een prachtig gedicht!

    BeantwoordenVerwijderen