dinsdag 1 februari 2011

Boozyshop bestelling (deel 1)

Een tijdje terug heb ik vier producten gekocht op boozyshop.nl. Vandaag laat ik de eerste twee zien.
Dit zijn een oogschaduwpalletje van L.A. Colors in 'Fabulous' en (de bekende) NYX jumbo eye pencil in 'Milk'.

(Klik op de foto's voor eventuele vergroting en beter beeld!)
L.A. Colors

Ja i'm sorry ik kon er niet van af blijven dus ik had er al aangezeten voordat ik de foto had gemaakt ;$


Zelf vind ik de kleuren erg mooi ze zijn redelijk 'naturel' en niet té opvallend, waar ik niet zo van houd.


Sorry voor de kleine foto! De kleuren zijn naar mijn mening goed gepigmenteerd, alleen de eerste 2 (onderste) zijn ietsjes minder van kleur.


Ook deze is erg klein, i'm sorry again!! Maar ik heb dus even snel een look gemaakt met de laatste 3 kleuren uit het palletje. Ik vind de kleuren erg mooi en ben tevreden over het palletje zelf. Hij ziet er mooi en netjes uit. De verpakking vind ik ook fijn want de kleuren zijn meteen goed te zien door de doorzichtige bovenkant. De oogschaduw heeft wel de neiging snel te 'korrelen'. Verder ben ik heel tevreden!

NYX

Het bekende NYX jumbo eye pencil in Milk.
Ik was erg benieuwd naar dit product omdat ik er veel over had gehoord en ik was van plan om hem te gaan gebruiken als oogschaduwbasis.


Klein swatchje. Ik ben heel erg tevreden! Het oogpotlood is erg creamy en er komt lekker veel af!
Heel tevreden ben ik hier mee!

Dat was het alweer!
xx,
Loes

11 opmerkingen:

  1. Die jumbo eyepencil is zo handig. Leuke palette. Leuke kleurtjes.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik was al heel benieuwd! maar die jumbo wilde ik ook nog gaan bestellen, want ik zat even op boozyshop te kijken gister en die lijkt me idd ook heel erg handig. ik ben benieuwd naar deel 2! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi swatches! En de kleuren lijken goed gepigmenteerd, vooral de laatste drie zijn heel erg leuk =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie swachtches:) Ik wil al zolang die NYX jumbo eyepencils, maar ik vergeet ze telkens te kopen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi je ogen!!
    En de kleuren zien er allemaal heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Ik zat er zelf ook aan te denken om zo'n palletje te kopen! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw mooie kleuren,
    ik wil nog altijd dat jumbo pencil een keertje kopen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie oogschaduw palette. Ik wil echt elke dag oogschaduw dragen maar dan naturele kleurtjes en deze palette spreekt me daarom ook aan. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi oogschaduw palletje en kleuren!
    ik heb je btw getagged ;3
    al is het voor jou eigenlijk niet echt nodig ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Palletje van LA colours is zo mooi. Wil hem nog steeds bestellen en staat vrij hoog op mijn verlanglijstje. In het filmpje zie je inderdaad een bondje. Was meer omdat ik hem gratis mee mocht nemen maar weet echt nog steeds niet wat ik ermee moet. Geen id hoe je dat moet dragen. Heb jij nog suggesties?

    BeantwoordenVerwijderen