dinsdag 15 februari 2011

Carnaval

Hello girls,
ik weet dat niet iedereen carnaval viert door de plaats waar hij/zij woont
maar carnaval is zoooo leuk dus als je het nog nooit hebt gevierd, zeker een keertje doen!
Carnavalskleding mag over de top zijn, maar ik wil toch wel 'mooi' blijven zegmaar.
Dus het moet mooi en niet-alledaags zijn.

Voor degenen die nog niks hebben gekozen,  hier een paar leuke outfits:
"Sexy Marie-Antoinette "
Sexy Marie-Antoinette (Dat sexy heb ik niet zelf verzonnen hoor ahah)

Army girl
Army girl

biermeisje rose
Biermeisje (??Oke) roze

Echte favorieten:
Cleopatra
Cleopatra

Egyptische kort
Egyptisch kort

engel duivel jurkje
Engel/duivel jurkje

Engel pansamt kort
Engel pansamt (don't know what this is) kort. (iloooove this one!)

Al deze foto's komen van Festival Feestartikelen , Hun winkel is in Doetinchem.
Helaas is dit best wel ver weg en ik zou er dus vandaag met m'n moeder heengaan maar dat kwam niet uit. Daarom ben ik naar Nijmegen geweest. Binnenkort komt er nog een shoplogje.

Ik word nu Rockster. hahaha ja ik weet het, heel iets anders dan alles hierboven.
Maar vond dit ook wel leuk! Ik zal nog foto's posten als ik de outfit af heb:)

xxLoes

Vieren jullie trouwens carnaval?

11 opmerkingen:

  1. Carnaval in het zuiden van Nederland is echt super, ook al heb ik het zelf al 10 jaar niet gevierd haha! Leuke outfits, misschien heb ik er wat aan als ik besluit toch carnaval te vieren.. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha carnaval is inderdaad geweldig!
    ben nu al aan het aftellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ik voor een biermeisje ga =)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit was ik vorig jaar
    http://www.feestkleding-sawear.nl/producten/pirate-girl

    De prijzen zijn wel ineens heel hoog, vorig jaar kwam ik gewoon sites tegen met de zelfde kleding en de prijs was bij de een echt veel goedkoper dan de ander :s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, leeuk
    ik woon in rotterdam dus vier je geen carneval
    maar miss ga ik met vriendinnen naar Tilburg =$
    om daar carneval te vieren ghehee
    rockster is echt leeeuk!
    xxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hello, my name is minnie mouse! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boven de rivieren waar ik dus woon,, Vieren ze ook carnaval en wij mijn dorp dus viert dat ook erg uitgebreid,,,vanaf 11-11 tot 11-11 en de dansmariekes winnen elk jaar altijd prijzen vaak 1ste plaats,,,en daar ben ik zo trots op..

    Dus voor mij weer lekker gek doen en veel zuipen haha ( frisdrank) en hoe ik verkleed ga houd ik nog geheim ahhaha,,

    Het is er met de paplepel ingegooid..

    veel plezier,meid,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfits.
    Ik vier het niet. Ik ben niet zo carnavals type.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, leuke post! Hier viert iedereen het uitgebreid en ik haat het serieus zo erg T.T

    BeantwoordenVerwijderen