zaterdag 19 februari 2011

fake tattoo's and fruity showers

Gewoon eventjes 2 producten die ik met jullie wilde delen.

- Palmolive nutra fruit mandarijn
-Catrice Urban Baroque tattoos

1.Alseerste mijn uitvinding *nerd* :


Deze douchegel vond ik opeens in onze badkamer.
Mijn moeder koopt altijd verschillende douchegels en deze viel me wel op.
Je ziet wel dat de verpakking (niet op de tekst letten) oranje en wit bevat.
Ik vroeg me dus af of dat echt aan de buitenkant van de verpakking zat of...


... aan de binnenkant
JAAA, het zit dus echt zo in de verpakking!
Superleukkkk, vind ik dan.
Ik had het nog nooit eerder gezien en vond het wel grappig.
De douchegel ruikt ook nog eens heerlijk naar ... ik weet niet precies wat..
mandarijn zou ik het zelf niet echt noemen.
Maargoed dat was dus mijn uitvinding ahaha.

2. fake tattoo's

Ik kocht gisteren de tattoo's van Catrice.
Ik ga ze gebruiken voor carnaval aangezien dat wel goed bij
een rockstar past!
Maaar sommige vond ik zo cute dus ik dacht vanochtend,
ach waarom ook niet, dus ik heb er eentje op de binnenkant van mijn pols gedaan.

Ja iknow beetje slecht zichtbaar maargoed.
Als ik later een tattoo wil, dan moet het voor mij wel een betekenis hebben,
dan wil ik hem denk ik ook op deze plaats.



xxLoes

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk van die douchegel! haha :) En mooie foto die laatste (A) Vet jammer dat we niet aan carnaval doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, leuk gedaan. Lijkt net echt joh!
    Die douchegel is heerlijk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De douchegel ruikt inderdaad echt heerlijk. Haha die fake tattoo lijkt net echt:P hij is ook wel erg mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow die douchegel! Ziet er heel grappig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leuk van die douchegel haha! Heb die nog nooit gebruikt. En die tattoo lijkt net echt, ben benieuwd naar foto's van je carnavals outfit/look!! De laatste foto is ook leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha lijkt net echt :)


    leuk artikel!


    chamafashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen