maandag 14 februari 2011

budget Farmasi lipbalm.

Lang geleden kocht mijn vader een lippenbalsem omdat hij last had van droge lippen.
( ik vind het nog steeds een raar idee, mannen met lippenbalsem haha)
Wat denk je nou, had hij de verkeerde gekocht, perongeluk in de geur/smaak Cherry.
Ik, die van kersengeurtjes houd, kon hem ook heus wel gebruiken! De lipbalm is heel lekker zacht en ruikt lekker zoet. Ook bevatten de balsems een UV filter. Vanilla heeft bijvoorbeeld een SPF 20. Ik wist eigenlijk niet eens waar de balsems vandaan kwamen en had nog nooit van het merk gehoord.


Toen ik in wat folders zat te bladeren kwam ik erachter dat de lipbalms te koop zijn bij o.a. Wibra en Hans Textiel (als ik het goed heb). Klinkt misschien raar dat ze dat daar verkopen maar ze zijn echt fijn!

1. Orange (Met UV-filter)
2. Cherry (Ja de verpakking is al lelijk geworden &met UV)
3. Banana (Ook met UV)
4. Vanilla (met SPF20)
5. Apple (die ben ik momenteel even kwijt, i'm sorry!)


Nu heb ik er dus 5, en als er meerdere zijn wil ik er eigenlijk nog wel een paar halen.
Ze zijn echt suuupergoedkoop, echt maar €1,- voor 2 lipbalms ofzo. Toevallig zag ik ze gister weer in een foldertje staan (ik geloof van de Wibra).


Ik besloot net even te googlen op Farmasi, want ik was wel benieuwd wat het nou eigenlijk voor merk was. Het merk is dus Turks en ze hebben een hele make-up lijn!!
als je benieuwd bent naar deze lijn (ik vind hem best mooi, en ziet er zeker niet goedkoop uit) bekijk dan even deze online folder.

Ik ben benieuwd of deze lijn te koop is in Nederland, en de prijzen kon ik helaas niet vinden.
Dus ik zou zeggen, probeer het ook eens uit.

(Tip: koop niet de groene, die kleurt een klein beetje groen op je lippen,
Tenzij je dat natuurlijk wilt haha)

xx Loes

14 opmerkingen:

  1. Haha ja mannen en lipbalsem, gek genoeg zie je er best veel ze kopen haha =P

    Lijkt me wel lekker, helaas heb ik een allergie voor alle lipbalsems/glosses hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HMM, dta klinkt heerlijk. Doet mij een beetje aan de lipsmackers denken. Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig toen mijn vader me vanmiddag naar school bracht, en we stil stonden bij het stoplicht kwam er ineens een lipbalsem tevoorschijn haha!
    Weet niet van welk merk die was! Vind het ook nog altijd een beetje apart maar snap het wel, mannen krijgen ook droge/kapotte lippen =P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bedoel naar het station bracht, zodat ik op tijd was voor de trein, voor naar shcool te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wel een beetje apart, mannen met lipbalm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love chapstick, my lips get so dry in the winter!

    xx http://madelineweber.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, groene lippen lijkt me idd niet geweldig maar de rest klinkt goed! En goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Groene lipjes, fashionstatement van 2011 hahaha! @ je reactie, nee, was gewoon huiswerk gelukkig! Leuk dat je me terugvolgt! xoxo Machteld

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo loes,

    Aller eerst wilde ik je even bedanken voor de leuke reacties die je altijd op mijn blog plaatst.

    Ik wilde je vragen een reactie te geven onder post ik wil jou mening.

    Ik zie dat jou blog ook erg goed loopt al 38 followers!

    Ik kon geen email adress van je vinden dus heb ik het maar zo gedaan hoop niet dat je het vervelend vind !

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die makeup producten farmasi (wat een leuke naam trouwens haha) zien er heel goed uit, ik ben benieuwd of ik ze ooit tegen ga komen.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha is inderdaad raar, maar ik zou bijna niet zonder lippenbalsem! dus waarom mannen ook niet?
    leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vanaf Juni 2012 word Farmasi gepresenteerd op de nNederlandse markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi

    Ik denk dat je mijn reactie niet gaat lezen ivm dat dit een oud bericht is, maar wat ik wilde zeggen is dat ik al heeeel lang opzoek ben naar deze lippenbalsem. Dit is de beste van allemaal die ik tot nu toe gebruikt heb en dat zijn er erg veel. Ik kan het nog steeds niet vinden (in winkels etc). Ook niet in de Wibra. Het is al jaren terug dat ik ze tegenkwam en dat vind ik erg jammer.

    Grappig, ik heb vandaag nog gezegd dat ik mannen met lippenbalsem niet voor me kan zien.

    Reyhan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi

    Ik denk dat je mijn reactie niet gaat lezen ivm dat dit een oud bericht is, maar wat ik wilde zeggen is dat ik al heeeel lang opzoek ben naar deze lippenbalsem. Dit is de beste van allemaal die ik tot nu toe gebruikt heb en dat zijn er erg veel. Ik kan het nog steeds niet vinden (in winkels etc). Ook niet in de Wibra. Het is al jaren terug dat ik ze tegenkwam en dat vind ik erg jammer.

    Grappig, ik heb vandaag nog gezegd dat ik mannen met lippenbalsem niet voor me kan zien.

    Reyhan

    BeantwoordenVerwijderen