maandag 7 februari 2011

favoriete nagellakjes

Nagellakjes, ik kan er geen genoeg van krijgen. Eerlijk gezegt had ik dit nooit van mezelf verwacht. Want ik was altijd het meisje die nagellak maar niks vond. Ik dacht altijd dat als je korte nagels had, dat nagellak lelijk zou zijn. Nou je  ziet het wel, dat is helemaal veranderd. Ik heb het roer omgegooid want van nagellakjes kun je er niet genoeg hebben! (mijn mening dan, maar ik denk ook van vele anderen)

Elke keer heb ik wel andere lakjes die ik veel draag, en het leek me leuk om eens mijn favoriete nagellakjes te laten  zien. Dit gaat vooral om de kleur van de lakjes! Dit zijn ze:

lees verder voor swatches en foto's!

Even een leuke foto tussendoor, haha, niet dat je er echt veel aan hebt.
Maar zo kun je alvast een klein beetje de kleurtjes zien!

1. H&M Nailpolish in Summer Fresh
2.Yes Love (Uit Italië) in nummer 402
3. Essence, i love Berlin, in Green Grass
4. Pieces in Dark Frech Green

(Oke ik wilde de foto's met de swatches bijsnijden maar paint deed raar dus excuses voor dat, ik hoop dat het nog wel een beetje duidelijk is, waarschijnlijk niet maaaar oke. Oke dit ziet er stom uit hihi)
nummer 1 is een mooie nudelak, ik heb hier al eens een artikel over geschreven, deze dekt in principe prima!
nummer 2 is echt heel mooi donkergroen met superveel glittertjes, helaas is dat niet echt terug te zien op de foto's.  Was heel goedkoop en ik ben er superblij mee!
Nummer 3: De bekende Green Grass, lovely kleurtje en 't is gewoon een fijne lak!
Nummer 4: (uit mijn vorige shoplog) Supermooi kleurtje, helaas niet goed dekkend.


1. Catrice in 270 It Blue My Mind!
2. Astor in nummer 70
3. Hema in nummer 202
4. P2 in 140 Diva

(oke mijn hand heeft een rare vorm:))
De eerste is heel mooi donkerblauw ook met glitters die niet echt zichtbaar zijn op de foto, de dekking is prima.
nummer 2: Is een heel mooi creamy blauw lakje, echt ilooooveit. Dekt heel goed.
nummer 3: Is gewoon een mooi simpel rood lakje van de Hema, daar is alles mee gezegt:)
en nummer 4 is een heel mooie donkerrode lak (lijkt hier meer zwartig)


Nouuuu ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen,
en wat is momenteel jullie favoriete nagellakje?

xxLoes

12 opmerkingen:

  1. die nieuwe pieces nagellak is echt heel erg mooi! en die blauwe kleur van catrice had ik zaterdag ook gehaald maar toen ik thuis kwam dacht ik; ik heb al zoiets. dus ik breng em denk ik terug hihih (als dat kan...)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe heet die donkerblauwe kleur van catrice? En welk nummer is dat?
    Ik vind die namelijk echt super mooi!

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, ik hou van de groene nagellakjes! =))) Pieces Dark Frech Green is echt supermooi, en staat je ook heel leuk en stylish.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @renée: dat staat eronder! 't is It blue my mind! nummer 270.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lakje van I love berlin heb ik ook. leuke lakjes.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kleurtjes! ik hou van nagellak hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat knalblauwe van Astor lijkt me echt tof voor in de zomer bij wat bruinere handen :d

    BeantwoordenVerwijderen