dinsdag 22 februari 2011

For tomorrow I'm a photographer

Haaaaai,

Morgen zal ik niks posten omdat ik namelijk de hele dag weg ben.
Ik heb vrij gekregen van school want ik heb een eendagse stage gekregen,
waarvoor je moest solliciteren!

Ik had niet verwacht dat ik werd gekozen. De meeste leerlingen die waren gekozen voor een stage hadden namelijk allang bericht gehad. Maaar gelukkig kreeg ik een brief waarin stond dat ik ook stage mocht lopen.


De stage is bij een fotograaf  (jippieeeeee :D)

En ik heb er heel erg zin in!
Ik weet al een beetje wat we gaan doen, dat kan je hieronder lezen.
(voor de geïnteresseerden)


So, i'm very excited!
Ik zal na vandaag nog wel wat schrijven over deze dag.
Hoe het is geweest, met eventueel foto's erbij!
Ik neem mijn eigen camera wel mee,
zodat ik sowieso foto's heb!

Fijne dag allemaal morgen!

xxLoes

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk =)) Heel veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhh echt super leuk!!! veel plezier! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaah super leuk! haha ben wel een beetje jaloers!
    ben benieuwd naar de foto's etc.
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh ;o
    echt leeukk!!
    heeel veel plezier ♥
    x,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk! heel veel plezier en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zo leuk. Onwijs veel plezier.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk
    ik wil misschien een half jaar stage gaan lopen bij een fotograaf twijfel alleen nog heel erg tussen die en ontwerpen op een reclame bureau

    BeantwoordenVerwijderen