donderdag 24 februari 2011

foto's van de stage

Ik ben weer helemaal terug!
De stage gister was er leuk en leerzaam, maar ook best wel heel erg vermoeiend hihi.
Zo werden er in de studio 4 kinderen op de foto gezet en zijn we nog naar het mmka (museum moderne kunst arnhem) geweest omdat de fotograaf een opdracht had gekregen.
Ook mochten we zelf wat experimenteren in de studio! yaaay
Ik ging samen met een klasgenootje en we hebben dus (met onze eigen camera's, dat wel) foto's gemaakt van elkaar.

Hier een paar foto's (ze zijn niet echt leuk geworden vind ik maargoed):

Hartstikke leuk joh, op zo'n stoel hahaha

Laura & ik

Ik dacht; laten we een andere pose proberen.
 en uuuuuuh, deze was achteraf dus niet zo geslaagd.

krukje derbij voor de afwisseling

'De' fotostudio. Niet zo groot dus. En het zijn gewoon rollen papier die naar beneden worden gerold waar je op staat. Je moet dus wel erg voorzichtig zijn zodat het papier niet kapot gaat!

just for fun, met een hoedje :)


Nou dat was het alweeeer, de rest van de foto's was niet echt leuk.
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te zien!

xxLoes

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's hoor! Ik vind ze wel goed gelukt, lijkt net of je een professionele fotoshoot hebt gehad haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Vooral de eerste en de laatste zijn mooi! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's jo!
    zou ook wel zo'n stage willen ;)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk. Hele mooie foto's meid.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. your blog is amazingg.
    do you wanne follow as ? than we can follow you back

    xxx

    from amsterdam
    www.sistersandsisters.com
    www.sistersandsisters.com
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen