woensdag 2 februari 2011

Haar verven

Ik zit al een tijdje met een dilemma, ik wil graag mijn haar verven maar weet niet zo goed of ik het nou juist lichter blond wil of juist bruin. Ik heb het daarom aan de mensen in mijn omgeving gevraagd maar die zeggen allemaal iets anders..So that doesn't make it easier!

Dusss ik was net even een beetje dingetjes aan het uitproberen op taaz.com (ik heb ook even de make-up veranderd voor de lol haha) en ik heb nu 8 kleuren gevonden.

Dus mijn vraag is, kunnen jullie mij helpen, wat vinden jullie het leukste?
Let dus niet té veel op de kapsels (die soms echt afschuwelijk zijn haha) maar meer op de kleur!

1:Donkerbruin (wel een grote stap, als ik dat zou doen)
lees verder->


2:Donkerblond met donkere highlights (noem je dat dan wel highlights :S?)

3:Blond (oke het kapsel is een beetje raar)

4:Bruin (deze kleur is wel heel mooi maar het kapsel maakt het wat raar)

5:(oke afschuwelijk kapsel) & alweer bruin, iets andere teint.

6:goud/blond

7:lichtblond

8:nog lichter blond

Duss, nogmaals, kunnen jullie me helpen? en let niet op de kapsels maar op de kleuren!
Dankjewellll
xxLoes

17 opmerkingen:

  1. wauw loes bruin staat wel echt heel leuk, die kleur van 4 bijvoorbeeld of 1! ik denk dat ik het ga verfen op die ene manier weetje wel, kmoet alleen even wat teveel drinken ofzo want nu durf ik het niet hahaah :$
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De donkere highlights heten lowlights volgens mij =)
    Ik ben mee eens met Myrte, bruin staat je heel goed. Ik stem op #4 (of misschien nog een beetje lichter), en in ieder geval geen heel erg lichte blonde kleur. Succes! Ik ben benieuwd wat jij gaat doen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha dan noemen ze het lowlights :P
    2,4 en 6 vind ik het mooiste!
    Misschien als je bruin wilt en niet zeker bent hoe donker, moet je eerst lichter doen en dan kan je altijd nog donkerder doen =)
    Ga je verven of een kleurspoeling nemen?
    Want als je ze donker verft zul je eerst moeten blonderen als je het weer lichter wilt
    (weet niet of je dat al wist =P)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tenminste als je ze echt heel donker hebt, dan is het moeilijk om ze weer licht te krijgen.
    En als je je haar lichter wilt is het goed om ze met Magma te laten verven (bijvoorbeeld magma van wella) in plaats van echt blondeersel(is dat een woord?)
    Ik heb super droog haar en wilde ze niet blonderen en toen heeft mijn nicht (die een eigen kapsalon heeft) het met magma gedaan, dat is niet zo slecht voor je haar =D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Donkerbruin!!! Ik heb zelf licht blond haar (echt heeel licht) en heb het nog donkerder dan dat geverfd! Het lijkt heel heftig, maar als je het eenmaal hebt zul je er super blij mee zijn!


    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, leuk gedaaan =D ik zou kiezen voor #4 !!! vind dat wel een mooi kleurtje, maar om precies dit kleurtje te krijgen, is best wel moeilijk denk ik =) show us the end result ^^

    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nummer 4 vind ik ook het leukste! :D Ik volg je <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nummer 4 is leuk, die zou ik doen! Ik wilde mijn (blonde) haar een keer bruin verven, het werd heláás rood. Trauma's aan overgehouden haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjullie wel voor alle lieve reacties!
    4 komt er tot nu toe duidelijk als winnaar uit!
    Nu nog eventjes aan me ouders laten zien hihi
    kijken wat zij ervan vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind nummer vier het mooiste :D
    Maar je moet echt gewoon pakken waar jij je goed bij voelt, en ik is aan een kapper gaan vragen wat die denkt (dan kom je niet buiten als een monster of zo :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nummer 4.
    Die staat je zo goed. Ook de perfecte kleur bij je huidskleur.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oef lastig vind ik dat voor iemand anders. Ik vind 1 denk ik het mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb heel erg veel jassen. Maar zou misschien wel kunnen bij een leren jas. Heb zwart en bruin. Maar bondje had ik meer meegenomen omdat ik iets gratis erbij mocht hebben en er lagen verder alleen maar dingen in die bak die duurder waren... dus vandaar;) Thanx voor de tip. Ga is proberen met een zwart leren jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die nummer 4 staat echt geweldig!! Liefs, Masha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik zou de kleur van 4 doen en het haar van 7 of 3
    groeten van een provisionele kapper.

    BeantwoordenVerwijderen