zondag 13 februari 2011

just a beautiful voice..

Misschien kennen jullie het (kinder, iknowiknow) programma
Big Time Rush wel, van Nickelodeon?


Op het feit na dat ik het wel een geniaal programma vind,
vind ik Carlos Pena een enorme hottie *smelt*.
Hij is de derde BTR'er op de foto hierboven.

(voor degenen die het programma niet kennen en
wel geinteresseerd zijn: google even, of kijk het een keer,
Ik ga het namelijk niet helemaal beschrijven hier haha)

(L)(L)

Oke denk niet dat ik zo'n type ben die verliefd word en obsessed is met tvsterren ofzo.
neeee absoluut niet. Maar hij is wel leuk!
En met al deze leuke tvsterren/acteurs/zangers vorm ik gewoon een goed beeld
voor de ware!*hehe*.
isn't that smart?

Oke maar waar ik dus benieuwd naar was, was of de jongens uit de serie
ook echt konden zingen, of dat het maar een beetje nep was.
Ik heb dus even ge'youtubed (ofzo).
(youtube, de redder in nood!)
en vond dit filmpje van Carlos die zingt.
& ik vond het echt heel mooi, en zo zie je dus even een andere kant van hem.
In de serie is hij eigenlijk nogal een mallootje:)


Ik vind het heel mooi!
En ik dacht, ik deel het even hihi.

Wie deelt mijn liefde voor Carlos en dit filmpje?

xxLoes

7 opmerkingen:

  1. Ik ken dit niet :O En ik schrok me kapot mijn boxen stonden blijkbaar heel hoog hahahah
    Maar hij is wel cute en heeft een mooie stem!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoog = hard (denk ik?) haha boxen heel hoog klinkt ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik kijk dit ook altijd, :) Vind die Logan ofzo echt superschattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het voorbij zien komen, denk ik. Maar ik volg het niet.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha ik kijk er ook ooit naar!
    best geinig!
    En hij is de knapste van de vier...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik vind hem ook het leukst :3

    BeantwoordenVerwijderen