maandag 21 februari 2011

lovely tattoos

Vroeger vond ik tatoeages altijd maar lelijk en asociaal.
Die grote tekens, dolfijnen en hoofden op ruggen en armen vond ik maar niks.
Tegenwoordig zie ik juist een heleboel mooie en subtiele tatoeages met betekenissen.
Ik weet dat ik op dit moment absoluut geen tatoeage van mijn ouders mag, (helaas) ze komen dan steeds met de opmerking: Loes, dat is voor eeuwig, dan zit je later als oma met een tattoo. Hoe vind je dat?
Jajajajajaja alsof ik dat zelf niet weet.. Maargoed eigenwijze ik weet ook wel dat ze ergens gelijk hebben.
Ik ga er over een tijdje nog goed over na denken, en ik zou sowieso alleen een tattoo nemen met een betekenis.

1. ilike het lettertype! alleen zou ik me er aan kunnen ergeren..

Maaaar, kijken kan natuurlijk geen kwaad. Dus ik heb even wat leuke, mooie tattoos opgezocht.

let's take a look

2.wauw! en een prachtige plaats

3. beautifulll

4. (volgensmij zijn het geen echte?) Maar het is wel leuk, bijvoorbeeld dat strikje.

5. little star

6. (getekend?) de plaats vind ik super!

7. (vooral dat hartje rechts vind ik eigenlijk leuk!)

8. Wauwieee!

9. gewoon omdat ik deze echt té grappig vond!

10. Persoonlijk vind ik deze plaats wat minder..
Letters zijn wel mooi!

11. (fake?) Superleuk idee!

12. mooooi

13. Heel leuk, net als die eerste zou ik me wel kunnen ergeren aan het rommelige lettertype


Willen of hebben jullie een tattoo?
xxLoes

20 opmerkingen:

  1. leeuk!
    zelf vind ik tattoo's wel oké.
    zolang zo niet zo opvallen
    zelf zou ik een tattoo willen als meer vn accessoires ofzoo,,
    nummer; 1 vind ik wel moooi
    maar indd.. niet op die plaats.
    nummer; 4 vind echt leeeuk ♥
    dat zou ik wel willen of zo;n sterretje op me pols ofzo,
    nummer; 8 is gewoon te gek!
    echt stoeer,,
    ik denk alleen neit dat ik daarmee tot me 80ste mee wil blijven lopen ;p
    nummer; 13 vind ik ook leeuk
    dat is uit dat liedje vn John mayer toch? ♥

    leeeeuke post!!
    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou net zoals 5 een klein sterretje op m'n pols willen haha! Of zoals Rihanna, sssst of shush op de zijkant van je wijsvinger, zoo origineel! Leuke post Loes! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ps. zoals hier: http://www.mybodydecor.com/wp-content/uploads/rihanna-shhh-tattoo.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die post wou ik ook es doen, ik denk er precies hetzelfde over. Ik wil een tattoo op mn pols of tussen mn schouders zegmaar, met van die sierlijke letters, maar wat er moet staan weet ik ook niet haha.

    Liefs, Harriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Jill: jaa 8 is super he! maar echt een betekenis heeft dat denk ik niet. En of dat uit een liedje van john mayer komt (de 13e) geen idee eigenlijk:$

    @Machteld: een sterretje op mijn pols wil ik ook heel graag! maarja ik wil dus wel iets met betekenis hihi. en inderdaad die van rihanna (of lily allen) is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze wel heel mooi op de pics. Als het maar niet uit de hand loopt.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat eerste vogeltje vind ik het leukste! heel simpel en goede plek, waar je hem ook nog kan 'verstoppen'. leuk artikel loess!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind een tattoo op de pols zo'n mooie plek <3! Ben alleen ook altijd bang dat ik me snel erger aan een tattoo :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind tattoos echt heel mooi :) Ik wil er zelf misschien eentje, maar dan een klein sterretje op een plek waar je het niet zo ziet (enkel ofzo), maar ik krijg al de rillingen als ik eraan denk dat ze het erin gaan prikken met een naald. En ik hoor dat het heel veel pijn doet, haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind die kleintjes in de nek wel mee, en kleine teksten in een mooi lettertype op de pols :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind tatoeages wel mooi, maar zou er zelf nooit een nemen. Of misschien een kleintje.
    En natuurlijk mag je mijn at the moment een keertje overnemen. Super leuk zelfs!
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb er (nog) geen! Wat je ouders al zeggen, zeggen die van mij ook en het klopt eigenlijk ook maarja! Ik vind in de nek (zijkant of achter) mooi en ook op de onderarm, zijkant van je hand ofzo vind ik het mooi!
    Maar zelf ben ik er ook al jaaaren over aan het nadenken en heb er nog steeds geen laten zetten.
    Als ik er een zou laten zetten dan ook sowieso met een betekenis en een niet al te grote!
    Je hebt leuke plaatjes gevonden =)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, ik houd van kleine tattoos, heb er zelf geen. maar wie weet misschien in de toekomst:P.
    Achter het oor of op je pols vind ik echt mooie plaatsen, nummer 8 bijv. echt super is die. leuke post!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk artikel!!


    follow each other?

    chamafashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke tattoos! Ik heb zelf 3 kleine tattoos met elk zijn eigen betekenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo!
    ik heb een aantal jaar geleden ook met het zelfde dilemma gezeten, wat en waar... denk hier goed over na, want op sommige gelegenheden staat het gewoon niet sjiek om een tattoo te hebben die goed gezien kan worden..( ik noem bij v een sjiek diner met een tattoo op je arm....)
    ik zou nu opersoonlijk voor iets kiezen wat je ook makkelijk kan bedekken of waar het niet zo in het zicht is.. enkel, binnenkant pols onderrug..lies succes! leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als je goed over je tattoo nadenkt en er zit voor jezelf een betekenis achter dan zou ik het gewoon doen. Je kunt later beter spijt hebben van de dingen die je wel gedaan hebt dan spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt. Je leeft maar 1x. go for it

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb zelf 1 tattootje net onder mijn nek dus helemaal vanboven op de rug. Ik ben niet akkoord dat je tattoos moet laten of een plaats kiezen die je niet kan zien voor gelegenheden. Als je een tattoo hebt moet je er fier op kunnen zijn, het is tenslotte een deel van jou dus ik zou ze niet wegstoppen voor bepaalde mensen! Gewoon lang nadenken en een goede tattoeur kiezen, ik heb ongeveer 2 jaar met men ontwerp rondgelopen, aangepast, effe gedacht, terug aangepast tot ik wist van 'ja, dit is hem!' en zodra je dat gevoel hebt kan je opzoek gaan naar een goede tattoeur, of omgekeerd, de artiest kan je ook enorm helpen om tot een mooi ontwerp te komen ! Xx succes! Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello,
    ik wil al jaaaren een tattoo en weet ook zeker dat ik er een ga zetten. Heb al een gesprek gehad met een man over verschillende ontwerpen. ik ben ook bang dat ik spijt krijg, maar weet ook dat ik spijt krijg als ik t niet doe. Dilemma dus haha.. XX Deana

    BeantwoordenVerwijderen