maandag 28 februari 2011

maskertje

Maskertjes blijven altijd een leuke bezigheid voor als je je eens verveelt, een verwenmomentje inlast of een meidendagje organiseert.


 Toen ik net op m'n kamer was, en in de spiegel keek waar ik niet zonder zou kunnen, zag ik een paar maskertjes liggen. Ik had al best lang geen maskertjes meer op gedaan en het leek me wel weer een de hoogste tijd :)

Natuurlijk wel eerst eventjes alle foundation eraf halen,
voor zover het er nog op zat.

Beschrijving op de achterzijde.
excusez-moi voor de scheve foto.


Het maskertje opgebracht.

En het begon hard te worden.

Oh very charming!
Ik heb serieus nog nooit zo'n hard masker gehad.
Het trok aan alle kanten en het was niet bepaald fijn.
Zelfs toen ik in de lach schoot kwamen er geen barsten in!

Tijd om het masker eraf te halen!
Ik deed het met deze make-up reinigings sponsjes.
Als het goed is zijn ze gewoon te koop bij de Kruidvat,
en ik vind ze heel erg fijn!

En de verlossing van het harde masker!
Ik ben helaas niet gezegend met een perzikhuidje maargoed
Vaak is het zo dat mijn gezicht erg rood word na een masker, en dat is in dit geval niet,
dus dat is een pluspunt!

Ik ben dus wel tevreden over het masker want je huid word lekker zacht en glad.
Het masker wordt wel errrug hard, dus dat kan ik nou ook niet bepaald fijn noemen!

xxLoes

10 opmerkingen:

  1. Haha leuk met al die foto's zo =D
    Ik vind het zelf ook niks als die maskertjes zo hard worden, hou meer van hydraterende creme maskers.
    Maar zo nu en dan is een goed reinigend (hardwordend) maskertje goed voor je huid!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "The woman in the iron mask", hihi =)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het masker te hard word. Maar ik hou over het algemeen wel heel erg van maskers.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha leuk met die foto's =P Wel jammer dat hij te hard wordt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PS: wel jammer dat het masker zo hard werd :O

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk!
    zou ook wel zo'n maksertje willen, wel jammer dat hij zo hard wordt. waar heb je die gekocht?
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @beautybyanne: ik weet eigenlijk niet waar het maskertje vandaan komt! Ik heb hem geloof ik van m'n moeder gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha echt leuk zo met die foto's !
    Zelf hou ik wel van maskertjes die hard worden, toch maar een keertje kopen deze :D
    Dacht trouwens dat ik m had zien liggen in de etos maar weet het niet meer zeker.
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen