vrijdag 4 februari 2011

Nivea (Double effect extreme waterproof oogmake-up remover)

Omdat ik sinds kort een nieuwe mascara gebruik die waterproof is, kreeg ik mijn oogmake-up er niet meer af met de remover die ik gebruikte (en tevens wel heeel fijns was!)
Daarom kocht ik de (daar komt-ie, tis een hele mond vol):
Nivea Double Effect extreme waterproof oogmake-up remover!


Belangrijk punt dat wordt vermeld:
-Geschikt voor contactlensdragers.

Ik heb zelf lenzen, en voor degene die dat ook hebben: Je kent het vast wel, je maakt je ogen schoon met een iets vettigere remover en je ziet de halve dag van die wazen als je je lenzen erna inbrengt.
Hartstikke vervelend!

Ik was dus erg blij dat dit vermeld werd op de remover en was benieuwd.

Oordeel:
-De remover verwijdert goed je oog make-up, daar heb ik verder niks op aan te merken.
-Er staat op de verpakking dat het zelfs verwijdert zonder te wrijven, maar dat was bij mij niet het geval. Ik moest wel degelijk wrijven.
-Van het wrijven kreeg ik helaas wel een beetje last van mijn ogen, ze werden iets geirriteerd.
-En helaas had ik toch nog wel wat last van wazen voor mijn ogen. Maar gelukkig haal ik mijn make-up er 's avonds af dus heb ik er de volgende ochtend geen last van.

Zelf zou ik dit product niet meer opnieuw kopen omdat het nogal vettig is en daar hou ik niet zo van.
Verder werkt het opzich prima dus wie weet is het voor jou wél de ideale make-up remover!

hij was trouwens (denk ik) iets van €3,50
Dus in principe niet duur!

xxLoes

7 opmerkingen:

  1. Zelf gebruik ik al jaren waterproof mascara die zelf huilbuilen en ernstige regenbuien overleven,,
    De waterproof-remover vd Hema(doorzichtig klein flesje) gebruik ik,,zelf ben ik daar erg te spreken over want die van Nivea kan ik niet goed tegen,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik zelf die van YSL en vind die heel erg fijn. reinigt heel snel je make up.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De remover van Bourjois is ook heel erg fijn en ook nog eens goed betaalbaar! Ik heb zelf ook best gevoelige ogen en hier heb ik helemaal geen last van ook al moet ik soms een beetje wrijven, maar ik draag ook wel veel laagjes mascara, dus dat komt waarschijnlijk daardoor;)

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De remover van Bourjois is echt mijn favoriet, maar die hadden ze niet meer in t kruidvat waar ik kom dus had die van t kruidvat zelf gekocht. Een kleiner flesje waar ik binnen 2 weken doorheen was en die prikte wel een beetje in mijn huid. Maar ik gebruik nooit waterproof mascara omdat je dan moet reinigen met een olie en de meeste laten toch een waasje achter. Irritant! Deze van de nivea ken ik niet maar na jou review hoef ik hem ook niet =P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Beautista&Renée: jaaa die van de bourjois is zeker fijn. en Samantha wij hadden geloof ik dezelfde, ik vind die echt suuuper werken! en nee ik zou deze als ik jou was ook niet kopen haha. (vooral niet na die van bourjois hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb ook een waterproofremover van de nivea.
    dat is niet deze, hij ziet er uit als een soort van reiniginscréme maar dan voor je oogjes zeg maar. snappie? ;p ik krijg hier ook een witte waas voor mijn ogen en hij haalt de waterproof oogmake-up er lang niet allemaal af. verder laat deze wel geen vettig laagje achter. Het is niet dat ik elke dag waterproof make-up op doe. Maar als ik merk dat het buiten regent of sneeuwt of als ik ga zwemmen.
    maarja, bedankt voor de tip! ik was namelijk van plan om deze is te gaan kopen, maar niet dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die gebruik ik ook. Ik heb er zelfs 2 op voorraad. Die is zo fijn en verwijderd alles.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen