vrijdag 11 februari 2011

Ooglook blauw/wit

Gisteravond verveelde ik me een beetje en dan vind ik het altijd leuk om zomaar wat dingetjes uit te proberen met make-up. Vaak word het helemaal niet mooi ofzo. en ik zou het ook niet in reallife dragen,
maar ik vond het wel even leuk om te laten zien:


Beide kanten heb ik dus verschillend gedaan. Lees verder voor meer foto's :)
I know, de foto's zijn een beetje raar maar let er maar niet op hihi.



Proberen jullie ook wel eens 'overdreven' looks uit met make-up?
Gewoon om lekker bezig te  zijn? haha

xxLoes


8 opmerkingen:

  1. Soms doe ik dat ook wel eens! Dit is een 'overdreven' maar toch een hele mooie look =)
    Je hebt ook overdreven lelijke looks =P
    Die laatste foto is heel leuk en de 3e foto lijkt het alsof het een beetje waait door hoe je haar zit, maar dta is ook leuk haha!
    Ik vind het heel mooi gedaan.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vet! Jaa als ik me verveel dan doe ik dat soms ook wel haha (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het apart maar wel heel leuk.
    Netjes gedaan meid.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen