maandag 7 februari 2011

Party Outfit

heeeuj dit is al me 2e berichtje vandaag! Komt niet vaak voor bij mij haha.
Zaterdagavond/nacht ben ik lekker de stad in gegaan met vriendinnen.
En het leek me wel even leuk om te laten zien wat ik droeg!
Ook heb ik hier mijn nieuwe nagellak(pieces) en Lovering om/op dus dan krijg je daar ook weer een beter beeld van!


Heeele outfit, ookal is die niet erg goed zichtbaar hihi.
Met onder andere een 'kanten'donkerblauw shirtje, jeanslegging, vans etc.
lees verder voor meer foto's

(beetje rare foto:$) Met nieuwe ring&nagellak

Ik koos voor simpele bruinkleurige oogschaduw. Dit omdat ik al een donkerblauw shirtje
aanhad, en blauwe vans en voor de rest goudkleurige sierraden, dus bruin leek me wel goed,
anders werd het een beetje té.


Nog een keer, en een gouden (vintage) ketting
die ik van mijn moeder had gekregen.

Mijn (vintage) tasje. Iloooveit.
Dit is echt mijn lievelings uitgaanstasje. Hij is gewoon fijn
&ikvind hem mooi.

&als laatste nog een soort van beter foto van het shirtje!

Mijn avond was trouwens wel geslaagd voor degene die daarin geinteresseerd zijn:)
xxLoes

9 opmerkingen:

  1. hihi leuke outfit!
    ready to parteeehh haha ;p
    xxx,
    die ring met LOVE erop is die vn de h&m?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke party outfit! Vooral dat topje is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kanten shirtje!
    en je make up is ook mooiii <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's. Je hebt een onwijs leuk shirtje aan trouwens.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat topje is echt heel erg leuk. staat je goed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee leuke site! Zou je ook eens op die van mij willen kijken? xxx Ashley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben fan van het tasje (cuuuuute!)
    Ik ben echt jaloers op je haar =)) So pretty! En je make-up is heel mooi gedaan! Jij hebt zeker de show gestolen die nacht ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow leuke outfit.
    Je make-up is heel mooi, en je nagellak is ook echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen