zondag 27 februari 2011

rainy sunday

Haaai allemaal,

Ik wil jullie humeur niet verpesten hoor, maar grrr deze dag is saai zeg.
Ik moet leren voor school, wat natuurlijk saai is én ik kan me weer eens niet concentreren.
Dan hoor ik al de hele dag dikke regendruppels tegen mijn raam aankletteren. Vorige week dacht ik nog dat het dit jaar een vervroegde lente zou worden. Maar nee hoor, de wolkenmannetjes vonden het blijkbaar tijd voor een grote schoonmaak en maken nu alles zeiknat..

De toets die ik nu leer is van engels, het gaat over de gedichten van shakespeare.
heel fijn dat de zin : 'Shall I compare thee to a summer's day?'  de hele tijd in mijn hoofd ronddwaalt:)


Het is nu bijna 3 uur, en ik moet om 5 uur ook nog eens werken. Niet dat ik dat zo erg vind hoor.
Ik werk in een italiaans restaurant met gezellige collega's dus dan is het altijd wel leuk!

Ik weet dat er nu mensen zijn die lekker vakantie hebben, en sommigen moeten juist morgen weer naar school (i'm sorry for you guys) maar ik moet nog een weekje school en dan heb ik eindelijk vakantie!
oeeeeh i can't wait. Misschien is m'n concentratie daarom wel weg.

Hebben jullie ook wel eens dat je iets heel graag wilt hebben, en dan kom je erachter dat bijna niemand het heeft. en dan wil je het nog grager! (is dat een woord?)

Ik heb dat dus nu met schoenen, ik dacht yesssssss die koop ik want bijna niemand heeft die, dan ben ik lekker exclusief. maar natuurlijk... kom ik in de stad in Arnhem zijn er geeen leuke kleuren. En het was de enigste winkel die ze verkocht...  Ga ik gister naar Nijmegen, speciaal voor die schoenen, hebben ze ze niet in mijn maat. En ook daar was er maar 1 winkel die ze verkocht..


(made by me)


Achja het leven heeft niet altijd elke dag voor iedereen leuke dingetjes klaarliggen.
Misschien schijnt morgen de zon wel! Dat maakt mijn dag dan weer helemaal goed!

Sorry voor degenen die dit uiterst oninteressant vonden:)
Maar ik moest gewoon even wat schrijven, en nu ga ik toch maar weer proberen te leren.

xxLoes

7 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik vind dit wel een keer wat anders. Ik hoop ook dat de zon gauw weer gaat schijnen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. rot regen :( Alvast een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha grager, het is meer,
    maarja eigenwoorden creeëren is ook een kunst toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zondagen zijn altijd saai :( Het is juist leuk een keer zo'n 'persoonlijk' stukje! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. was het inderdaad maar waar dat die lente al kwam! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk berichtje!
    jalooers, mijn vakantie is net voorbij...
    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen