zondag 6 februari 2011

Shoplog 5'02

Zoals ik al liet weten ging ik gister lekker shoppen in me vertrouwde stadje Arnhem.
Ik ging samen met m'n moeder en nicht maar ik vind het toch wat fijner om alleen te gaan omdat je dan lekker op je eigen gemak kunt winkelen zonder dat je aan anderen hoeft te denken. Dus ging ik in m'n eentje verder (wat ik eigenlijk niet vaak doe).

Ik wil heeel graag eigenlijk een filmpje maken met shoplog maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dat moet doen en moet bewerken enzo, dus ik denk dat ik dat nog even ga uitzoeken want het lijkt me wel superleuk. (maaar jullie moeten dat natuurlijk ook leuk vinden, dus let me know!)

Klik op de foto's voor een vergroting

okeee hier komtie dan;


Pieces Dark Frech Green (oke aparte naam)
Ik vond deze nagellak echt prachtig! En aangezien ik nog geen lakjes van pieces had
mocht ik deze van mezelf wel kopen. Helaas is de lak erg dun en heb ik (niet overdreven)
wel 5 laagjes op moeten brengen voor een mooi effect. Gelukkig is hij nog niet gechipt. Dus dat is een pluspunt! deze was volgensmij €2,95 ofzo.

Love (2-FINGERRING!) yesyesyesyesyes!
eindelijk heb ik een 2-fingerring yeeeeah!
ooooo i kwas zo blij toen ik deze ring (ook nog de laatste) bij de Six zag hangen.
Ik moeeest hem gewoon kopen, en hij is suuper!
€5,- Six

Manhattan lipstick Perfect creamy &care in 95L(?)
Ik had nog niks van Manhattan en was best benieuwd! Hij is wat aan de donkere kant maar als je hem lichtjes opbrengt is het wel een mooie kleur!
Deze was maar €1,-(!!) bij de Kruidvat 
(die kon ik toch niet laten liggen) 

Manhattan dipeyeliner (waterproof) in Tenderbrown.
De verpakking ziet er wat viezig uit, dit komt omdat er 4218 keer plakband omheen zat
(net als bij de lipstick, grrr)
ooooo dat haat ik zo!
Deze was ook maar €1,- bij de Kruidvat en hij is echt heel mooi donkerbruin!

Er was weer een Sale bij de Six en deze oorbellen kon ik niet laten hangen!
Ik vond ze echt heel cute en ze waren maar €1,-!
haha merken jullie het, ik was echt op koopjesjacht ofzo.

Ook deze Broche/haarknip (wat je zelf leuk vind) was maar €1,- bij de Six.
Oeeeh i love sale! haha
Ik ga hem denk ik op een blazer of shirtje dragen!

Dit vest heb ik gekocht bij de VeroModa/Only winkel in Arnhem.
Hij ziet er zo misschie neen beetje raar uit maar hij is echt heel leuk&lang!
Hij hing tussen de sale en alles was daarvan ook nog 2e artikel gratis.
Dus deze was afgeprijst van €75,- (hij hoort namelijk in de speciale lijn Very) naar €37,50.
Dit vind ik alsnog duur voor een vest maaar ik had er dus nog een jas GRATIS bij!
(zie hieronder)

Wijd shirtje van de H&M met een soort panterprintje.
Als je je armen opzij doet is het zegmaar een soort vierkant!
Je moet ervan houden, maar iloveee it! €15,- kostte deze.

Jas van de VeroModa/Only winkel. Het ziet er zo misschien een beetje raar uit.
De jas heeft zo'n 'zak'model. En ik was echt al opzoek naar zo'n jas!
Hij was afgeprijst van €70,- naar €35,- Maar ik kreeg hem dus gratis bij het vest!
Isn't that niceeeeeee?

Ook had ik nog een baggy broek/pantalon gekocht met een strik aan de bovenkant.
Helaas lukte een foto niet echt. Maar die komt van de New Yorker en was €20,-

Mijn dagje was zeker geslaaaagd!
Volgende keer probeer ik dus dan een filmpje!
xxLoes


13 opmerkingen:

  1. Leuke spulletje heb je gekocht! En verkopen ze nog manhattan bij de kruidvat in Arnhem? <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al de spulletjes die jij hebt gekocht is echt helemaal mijn smaak!
    vooral die ring en dat vest van de vero moda / only.

    I LOVE IT!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeele leuke aankoopjes en echt super goedkoop! die broche is zo leuk!! Ja ik vond burlesque echt super leuk maar ik vind ook dat christina aquilera super goed kan zingen! maar ik ging met twee vriendinnen en ik vond het wel een leuke film! wel een beetje langdradig soms hihi.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuke spullen! En een 2vingerring, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leeeuk, die 2fingerring vind ik echt super!!
    xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekocht! Dat nagellakje ziet er mooi uit en die ring is echt geweldig :D Nog veel plezier met je aankopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super leuke spullen! Vooral die ring en mint kleurige nagellak <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spullen, die lippenstift is echt heel mooi (had ze ook zien liggen in de uitverkoopbak)!

    p.s. Op de ketting stond: 'I love Werewolfs' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PS : je bent twee keer getagged op mijn blog ;) :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeeeh, wat een leuke dingen. Je hebt heerlijk geshopt zo te lezen.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat toevallig dat we vandaag allebei die 2 finger-ring erop zetten =P
    :O hier bij de six heb ik de spulletjes die jij voor 1 euro hebt gekocht helemaal niet gezien.. echt byna alles was weg!
    Dat vest van Vero moda is mooi, mooie kleur ook!
    Kreeg je die jas gratis?! :O
    x

    BeantwoordenVerwijderen