donderdag 17 februari 2011

Shoplogje &foto's haar

Zoals ik al eerder vertelde ging ik dinsdag naar Nijmegen. Daar heb ik onderstaande spulletjes gekocht.
Behalve dit heb ik ook nog wat dingetjes voor carnaval gehaald, die staan er niet bij.
Daaar onder staan wat foto's van mijn nieuwe haarkleur (het is eigenlijk meer donkerblond)
Ik heb zo goed mogelijk geprobeerd een foto te maken, maar dat was nog een heeel gedoe, door belichting etc.

Okay, i hope you enjoy it :)


€1,- Tiger
Deze cute mini lipsmacker zag ik heel toevallig bij de Tiger.
Ik hou van Lipsmackers en Vanilla, duss goede combi!
( Ik las laatst dat deze alleen in Arnhem en Nijmegen is, maar dat is iniedergeval een hele leuke budget winkel. Ze verkopen allemaal leuke spulletjes voor in huis maar ook schoolspulletjes en other stuff)
€7,70 Vintage winkel
Ik weet niet hoe de winkel heet. Maar ik vond dit tasje zooo schattig!
Hij is best wel groot voor uitgaan dus ik moet even kijken hoe ik hem ga gebruiken.


€15,- H&M
Tijgerprint (winter) jas. Afgeprijst van €60,- !!

€7,70 Vintage winkel
Zelfde winkel als bovenstaande tasje. Ik wilde eigenlijk 1 van de 2 kopen,
maar ik kon weer eens niet kiezen :$. Ook deze is best groot.
& volgensmij is die van leer(?)

€3,- Tiger
Groot notitieblok(A4) in een mooi turquoise kleurtje.
Deze gebruik ik voor mijn 30 days project.


Haar foto's
Dit was gisteravond, direct na het uitspoelen en föhnen.
Hier lijkt het nog best donker bruin.

(Sorry voor de rare foto)
Deze heb ik vanmiddag genomen,
hier zie je dat het al een stuk lichter is.


Deze 2 foto's heb ik vanavond gemaakt, niet zo lang geleden.
Het is dus meer donkerblond.
Ik vind het wel een mooie natuurlijke kleur!

Ik vond het donkere op de eerste foto eigenlijk heel mooi
dus wie weet verf ik het de volgende keer nog wat donkerder!

Dat was het weer voor vandaaaag,
i'll see you tomorrow!

xxxLoes

14 opmerkingen:

  1. Die kleur van de eerste foto is inderdaad heel mooi! Maar zoals je het nu hebt is ook superr! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi ja ik had het ook best wel koud vandaag maar ik deed gewoon alsof ik het super warm had haha!! super leuke aankoopjes!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke dingen
    & je haar is ook echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tasjes!
    De kleur op de eerste foto is idd heel mooi, maar het lichtere ook =D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kleur staat je supergoed! Heel classy en natuurlijk! Ik vind dat het echt leuk is geworden =)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat tasje is echt super ♥
    & Dit haar staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die tas is super. En je haar ziet er onwijs leuk en mooi uit. Staat je goed. leuke dingen. I Love lipsmackers.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Staat je heel mooi die haarkleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk!
    en je haar is echt een super mooie kleur!
    staat je goed ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow die jas!! (L)
    En je haar is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute blog!

    Follow me? I'll be very happy if you do it!
    Thank you so much!
    www.cipollainspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, leuke spulletjes!
    En je haar is heel mooi!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je haar is erg mooi :) En leuke spullen!

    BeantwoordenVerwijderen