vrijdag 4 februari 2011

Thanks to...

Hello Ladies,
dit is even een kort berichtje om Mitchin te bedanken!
Zij had namelijk een tijdje geleden een winactie (or how do you call that?) op haar blog.
giveaway is denk ik een beter woord, maarja 't maakt ook eigenlijk niks uit hè!
En toen heb ik gister van haar  de MAC Greasepaint Stick Below Ground ontvangen!
Ik had nog helemaaal niks van MAC omdat ik het eigenlijk wel een (voor mij) te duur merk vind.
maar ik ben heeel erg blij met het 'kadootje' en hij is erg mooi, dus yeeee happy me!

Ik 'steel' deze foto's even van haar blog, zodat jullie even een beeld hebben van het product.


Dus nogmaals, heeel erg bedankt ik ben er heel blij mee!
Ik heb hem vandaag al op gedaan en hij blijft lekker lang zitten!

(Mitchin, jammer dat ik je adres niet had want ik wou je eigenlijk een kaartje terug sturen! haha)

Morgen ga ik lekker winkelen in Arnhem dus ik hoop dat er binnen kort een shoplog komt ( met ik hoop: kleding, makeup en ik hooop zeker een leuke grote ring!)
Fijn weekend!
xxLoes


5 opmerkingen:

  1. Aaaah, dank je wel, lieeeeef!" *hug* Ik ben echt heel blij om te horen dat jij die "Greasepaint Stick" leuk vindt. En je hoeft me echt niet te bedanken, hoor (maar ik vind het wel superlief, hihi)!
    Ik wou zelf nog iets van een leuk berichtje achterlaten in de enveloppen (anders leek het ook zo kaal), maar ik had er helaas geen tijd voor, moest naar de postkantoor sprinten en daarna snel terug naar mijn werk =))) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerdd =D=D
    Ziet er heel mooi uit! welke kleur is het precies, goudbruin?
    Ik heb nepwimpers op die foto's op, helemaal beneden had ik dat erbij gezet =P waren dat maar mijn eigen ja ! =(
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwh! supergaaf, ben echt jaloersss !
    liefs xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi. Is dat niet even een leuke winactie.
    Leuk hoor.
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke prijs:D:D!!! En hele mooie swatch

    BeantwoordenVerwijderen