woensdag 16 februari 2011

update'je.

Yeeee ik heb m'n haren bruin geverfd!
Ik was zo bang dat het lelijk zou worden, maar ben uiteindelijk blij met het resultaat!
't is niet zo donker en ik moet er eigenlijk helemaal niet aan wennen.
Morgen post ik wel een foto ( niet nu, de foto's willen namelijk niet echt lukken!)
Ook komt er dus nog een shoplogje van gisterr.
Ik heb morgen een lange dag op school, eerst 4 uurtjes les en daarna een wetenschapsmiddag (tot half 5 ...) met lezingen. hmm niet echt iets voor mij maargoed.
Ik hoorde ook dat het morgen weer kouder word.. :( ookal niks voor mij..
maargoeed laten we het beste hopen!
& morgen post ik weer wat leuks hihi.

OJAA morgen 'bestaat' mijn blog alweer een maand!
jippiejee eerlijk gedacht had ik verwacht dat ik het eerder zou opgeven;$
dus i'm proud of myself!

Slaap lekker voor straks iedereen!

xxLoes

4 opmerkingen:

  1. is het gelukt? yess, ik ben heel benieuwd morgen!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooeeh, bruin. Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Heb je foto's? Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen