maandag 14 februari 2011

valentine's day

Natuuurlijk kan ik niet achterblijven, daarom post ik dan nu ook eventjes een artikel over valentijnsdag!
Zelf vier ik het niet. Door gebrek aan leuke jongens... ahum
Anders had ik het best leuk gevonden, tis niet zo dat ik anti-valentijnsdag ben ofzo.
Wel kreeg ik een heel lief kaartje van mijn ouders en ik krijg er ook nog een van een vriendin.
..Als de post hem nog wilt bezorgen..

Hier zijn wat leuke inspirerende, op valentijn gebaseerde, foto's :D
















Did you find the love today?

xxLoes

8 opmerkingen:

  1. leeuke post hoorr,
    het is wel een leuke dag met vriendinnen,
    maar helaas zat ik vn 815 tot 1600 opschool
    dus hebben niet echt iets leuks kunnen doen,,
    maaar,
    xxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje, je hebt een erg leuke blog trouwens!
    Ik ga je volgen! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ik 'vier' het ook niet, helaas/gelukkig =P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he!
    Jij ook happy valentine's day!
    Lots of Love!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. how cute! echt heel lief hihi!

    dankejwel!(L)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een fijne valentijnsdag gewenst.
    Nice pics.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's
    Haha die vierde had ik vorig jaar op mijn msn-display en iedereen kwam meteen vragen, is het uit? is het uit? Terwijl er niks aan de hand was =)
    x

    BeantwoordenVerwijderen