zaterdag 12 februari 2011

Yes, I would die for you baby, but you won't do the same..

Kerstavond 2010: Ik zat met mijn ouders lekker voor de tv, geen idee waar we naar keken, maar het was gezellig. Wij vieren kerst nooit met kadootjes, maar na een tijdje zei mijn vader: Loes, kijk eens naar de kerstboom. Ik zag niks. 'Loes, kijk eens Goed naar de kerstboom!'. Er lag een klein pakje.
Het was een chocoladekerstmannetje met een kaart. Ik vond het hartstikke lief dat ze dit hadden gedaan, dat had niet gehoeven.

Maar toen ik de kaart opende zag ik er een opgevouwen a4-tje in zitten. Ik vouwde het open en het eerste wat ik zag staan was: Bruno Mars! Ik werd zoooooo blij. Ik had gewoon kaartjes voor het concert van Bruno Mars gekregen! M'n vader had zelfs al meteen de eerste dag besteld! Al een tijdje riep ik steeds tegen mijn vader, bij het horen van Bruno op de radio: 'Als hij in Nederland komt, ben ik er sowieso bij!'. Het concert vindt plaats op 6 maart in Paradiso.

Huilend, van blijdschap natuurlijk, belde ik mijn beste vriendin op. Ze vond het helemaal geweldig!
Al die tijd heb ik me er echt op verheugd. Ik heb laatst nog de cd gedownload en ik kon echt niet meer wachten.

Tot vandaag..

Ik kwam beneden en me moeder zei; Loes kom eens even hier. Ik merkte al dat er wat was.
Toen las ik de mail op de computer..

U heeft kaarten bij ons besteld voor Bruno Mars op 6 maart 2011.
Wij krijgen deze kaarten niet geleverd van onze leverancier.
Hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt om uw order te annuleren.
Uw geld wordt zo spoedig mogelijk terug gestort.
Excuses voor het ongemak.
Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
 Met vriendelijke groet,

Oooooooooo wat ben ik boos en verdrietig  zeg!
En er is echt geen mogelijkheid meer om aan kaarten te komen..
Ja of je moet er €300,- voor over hebben.

Ik probeerde het bedrijf te bellen, maar ze lieten me 10 minuten in de wacht.
Later kwam ik er ook nog via de site achter, dat ze op zaterdagen niet eens bereikbaar zijn.
Wel mooi geld vangen voor hun dus, door mij 10 minuten te laten wachten..

Op dit moment voel ik me echt hopeloos en ik wilde het gewoon eventjes delen.
Voor mensen die wel naar het concert gaan, heel veel plezier!
Ik wil hoe dan ook toch nog proberen om te gaan, maarja de mogelijkheid is wel heeel erg klein.

xxLoes

14 opmerkingen:

  1. Jeetje wat stom:O Koop je als 1 van de eerste een kaartje word het geannuleerd! Ga je binnenkort dan nog naar een ander concert? Voor vervangend kadootje?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat rot! Echt gemeen, je was eerst helemaal blij met die kaarten en dan gebeurt er zoiets! Hopelijk kan je alsnog iets regelen! =((

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat rot voor je!
    ik wou dat ik iets voor je kan doen.
    ik hoop dat het je nog lukt.
    bruno mars is inderdaad helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat rot! Dat is echt gemeen!
    Dat mag eigenlijk ook gewoon niet, volgens mij (wat ze hebben gedaan).
    Echt balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah liefie toch! Wat vervelend zeg. Tijdens het lezen van je artikel voelde ik je pijn gewoon! Heel veel sterkte! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah echt stom zeg! Kunnen ze je niet tegemoet komen door kaartjes voor een andere dag voor je te regelen ofzo? X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How could they do this!:( Don't worry be happy. :))

    Dejoiss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zo erg. OMG, wat vervelend.
    Balen meid. Volgende keer beter.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat rot zeg! Ik hoop dat je de volgende x wel kan gaan..
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een superleuke blog heb je,
    wel erg stom voor je dit... :(
    next time better

    kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeey Loes, ik heb je getagd voor de stylish blogger award! Zie mijn blog! Gefelicieeeeeeeeeeerd! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is echt KUT
    snap niet dat ze iemand zoiets kunnen maken, vooral niet als je al betaald hebt! Oke je krijgt het geld achteraf wel terug toch!
    Hij is heel populair dus misschien komt die snel weer? Ik hoop het voor je =)
    x

    BeantwoordenVerwijderen