dinsdag 1 maart 2011

Catrice: Nieuwe lipsticks

Ik vond op internet dat Catrice met een hele nieuwe lijn komt!
Dat betekend heel veel nieuwe nagellakjes en andere leuke producten voor een budget prijs.
Persoonlijk vind ik dat het merk zich echt steeds meer verbeterd en de producten zijn steeds beter van kwaliteit. Van de nieuwe lipsticks heb ik mijn favorieten al op een rijtje gezet!
Het zijn er maar 3, maar voor het idee:)

050 Princess Peach

080 Corallicious Pink


100 Lobster Love

Aren't they pretty?
Nou ik ben iniedergeval al gevallen voor deze prachtige kleurtjes!
Vanavond of morgen post ik mijn favoriete nagellakjes,
en ik vind ze echt supermooi! oeeeh ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.

xxLoes

8 opmerkingen:

  1. ik vind de kleurtjes echt prachtig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah super! Ik vind Catrice echt super! Ik heb vandaag al toevallig een roze lipstick gekocht, maar ik ga toch er een kopen om te testen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die kleurtjes zijn echt super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook benieuwd!
    De eerste en tweede lijken me heel mooi =D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet of die helpt tegen velletjes :O
    Ik knijp velletjes rondom mijn nagels altijd af met een speciaal tangetje daarvoor, maar heb ze niet vaak. Je kunt het proberen :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die peach, de eerste echt prachtig! Ik hoop dat ze snel in de winkels liggen!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze heel mooi. Ik kan niet wachten.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen