dinsdag 1 maart 2011

Catrice: Nieuwe nagellakjes

Hieronder berichtte ik al over de nieuwe lipsticks van Catrice die ik, nu al, tot mijn favorieten reken.
Ookal bezit ik ze nog niet eens, maargoed! Nou, ik kwam ook nog de nieuwe nagellakjes tegen.
En oooh die waren al helemaal niet te weerstaan. Ze zijn heel verschillend allemaal en ik kan niet wachten om een mooi lakje te kopen. Obsessed?

Sommige mensen, denk aan bijvoorbeeld mijn vader en moeder, begrijpen volgensmij niet waarom ik zoveel nagellakjes heb. Maar wat is er nou leuker dan nagellak? Oke dat is wel wat té overdreven.
Maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel:)

Iniedergeval heb ik dus hier alvast een paar mooie op een rijtje gezet, tenminste deze lakjes vind ik mooi.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en of jullie er een (wie weet wel meerderen) van zouden kopen!
Let trouwens op de namen van de lakjes, ik vind ze altijd zo leuk!

Let me know!

Am I blue or green?


apropos apricot


I wear my sunglasses at night
(deze doet me erg denken aan een lakje van Gosh)


in the Bronx


poolparty at night


up in the air


iron mermaiden

nouuuu dat was het weer!
xxLoes


12 opmerkingen:

  1. Up in the air en apropos apricot wil ik echt ZO graag hebben :D (als ze in het echt net zo leuk zijn tenminste, maar dat denk ik wel ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. up in the air, poolparty at night, apropos apricot, Am I blue or green? Wil ik dolgraag hebben. I Love nailpolish. En zeker die van catrice. Je hebt een leuke blog. (: I'm following you.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik vind ze echt ook ALLEMAAL heel mooi!
    Maar vooral de eerste 2 en de laatste :O

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil die eerste en derde proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. catrice nagellakjes zijn toppie.
    X
    Ingebambi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kleuren zijn echt heel mooi! Ik heb ook veel van die nagellakken. Goed en goedkoop.

    xxx Mireille
    http://dresslikemi.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nagellak is ook onwijs leuk! Bij iedere outfit een andere kleur haha! Leuke kleurtjes, vooral die goude!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh vooral die I wear my sunglasses at night wil ik zoooo graag maar ik heb echt super veel nagellakjes echt niet normaal!! ik ben er echt verslaafd aan hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauuuuuuw wat een mooie kleurtjes zitten er tussen! Ik moet er gewoon een paar hebben!
    Ik hoop dat ze snel in de winkel liggen!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ze allemaal wel. Ik ben zo benieuwd.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! I wear my sunglasses at night ga ik sowieso halen! Die vind ik heel mooi.
    Ze zijn eigenlijk allemaal wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke blog en leuk dat jij net zoals ik zo dol bent op Catrice nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen