zondag 6 maart 2011

shoplog 03'03

Donderdagavond ging ik met mijn lieve vriendinnetje Yorinda naar de stad om nog wat laatste dingetjes voor carnaval te kopen. En natuurlijk kwam ik thuis met ook wat andere dingetjes. Het shirtje dat ik draag met carnaval, die ik toen heb gekocht, staat er niet op aangezien die nu in de was zit. (Dit komt door rook en liters bier die er overheen zijn gegoten, nice)

oooh i'm so in love! Ik was echt helemaal niet van plan om hakken te kopen.
Ik wilde juist nikes, maar kon die nergens vinden (degene die ik wil)
en toen liep ik tegen deze aaan! Ze waren van €80,- naar €30,-
Dus ik moeeest ze kopen!
Invito- €30,-

Lees verder voor meer!

De zwarte nagellak had ik nodig voor carnaval, en die goude vond ik gewoon mooi!
Hema- 2 voor €4,-

Zilverkleurige nailart nagellak
Kruidvat - Don't know the price

Cacao/Cacoa(?) butter vaseline
Hij ruikt echt heerlijk, en is gewoon doorzichtig.
Kruidvat - €1,40 (ivm korting)

Oke deze foto is een beetje raar.
Maar dit is dus zo'n 'lorena-oorbel', zo noem ik het maar.
Óf je vind het lelijk, óf je vind het leuk!
Bon Bini- €2,95

brons kleurige oorhangers
Bon bini- €3,-


(ik ben de andere even kwijt ahum)
Deze draag ik nu voor carnaval, maar ze zijn ook leuk voor 'gewoon'.
Bon Bini- €3,-

Essence nailart stickertjes
Kruidvat- €1,-

xxLoes

16 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Vooral die schoenen en die oorbel zijn leuk :) Veel plezier met je aankopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig die schoenen, hopelijk kan je er op lopen,.anders word het flink oefenen.
    Die echte oorbellen die Marly en Gigi maken vindt ik veel mooier..
    Als je die oorbellen vergelijkt zie je duidelijk kwaliteit..

    Geniet van je aankopen...niets is fijner dan nieuwe leuke spullentjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt benieuwd hoe je er uit zag/ziet met carnaval!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Die schoenen vind ik echt zoooo mooi, haha.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk blog heb je! Ik vind die schoenen echt super! Ik ben je meteen gaan volgen haha. Wat schoenen wel niet met je doen ;)
    Als je het leuk vind om mij ook te volgen, dit is mijn blog: eva-hellosunshine.blogspot.com
    Er staat nu alleen nog niet zo veel op, ik heb 'm past gister aangemaakt ;)
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeh, wat een leuke spulletjes allemaal. Die stickers zijn zo leuk.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die laarsjes zijn zo mooi! echt heel gaaf
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke dingen allemaal, en die laarsjes zijn ook gaaf, zeker voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die schoenen zijn zo leuk echt geweldig. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die schoenen zijn echt prachtig!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De schoenen zijn super!
    En leuke oorbellen heb je gekocht =D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oehhh leuwk!

    mijn blog: http://chocolate--donut.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die schoenen en oorbellen zijn echt vet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love the shoes

    http://astylishfairytale.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen