maandag 2 mei 2011

Back on blogspot?

Ik dacht, laat ik me eens aanmelden op blogspot.
Ik voelde me al die tijd wel een beetje schuldig hoor!!
En het leek net alsof ik weer voor het eerst op de site kwam.
Beetje ernstig dit, dat ik zomaar het leuke blogspot verliet:(
Met alle leuke beauty- en lifestylebloggers!
Eigenlijk ben ik gestopt omdat ik niet zoveel tijd meer had en er eigenlijk ook niet echt tijd voor maakte..
Beetje lui dus? het plaatje past wel dus wel bij mij..
Dit berichtje is misschien wat droogjes, maar ik zit eraan te denken om weer te gaan posten.
Of dat hem echt gaat worden weet ik nog niet zeker, qua tijd
maar ik vind het wel heel leuk! ben dus ook een beetje boos op mezelf dat ik ben gestopt, zo snel al.
wat vinden jullie ervan?

xx Liefs Loes

5 opmerkingen:

  1. Haha, als je geen zin hebt moet je het niet doen! Maar als je wel weer wilt posten, begin weer! Haha, ik zal je posts wel lezen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha het was me idd opgevallen dat het hier rédelijk stil was, maar leuk om weer eens wat te horen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey!

    Misschien kun je elke week 1x posten in het weekend ;) Dan hou je het wel up to date! Je blog blijft leuk (A)

    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, welkom terug.
    Ik ben benieuwd naar de updates.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je weer iets gepost hebt!
    Ik heb de laatste tijd ook steeds minder tijd, als je geen tijd hebt heeft het ook geen zin om iets te posten.
    Ik hoop wel dat je weer gaat bloggen want ik vond het altijd leuk om je artikelen te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen