zondag 15 mei 2011

Barcelona here I come

Ten eerste, sorry dat ik de afgelopen dagen niks heb gepost! Ik was nogal druk met school en een hoop andere dingen.
En ten tweede, morgen ga ik met school naar BARCELONA!
Ik heb er heel erg zin in! We gaan in een hotel, in Calella, en er staan al een hele hoop leuke dingen op de planning! Woensdag gaan we een dagje naar lloret dus ik hoop maar dat het weer een beetje meezit!
Als ik terug kom zal ik wel een aantal leuke foto's posten!
Mensen met examens alvast heel veel succes!
En voor de rest, fijne week!


Adiosss amigos!
xxloes

10 opmerkingen:

  1. wauw, vet hoor :D
    echt heel veel plezier & geniet ervan ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met school naar barcelona?! Oh my..hoe vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuk! Heel veel plezier en geniet ervan.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes in Barcelona! <3

    www.GlossyScene.nl (nieuwe blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb een fijne reis en heel veel plezier! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Heb je veel plezier gehad??

    Ik heb je trouwens getagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi, you we're following my previous blog: LaCatwalkCriminal.

    I've moved to www.meguire.blogspot.com
    I hope you'd like to follow me again! Thanks!

    With love ♥

    BeantwoordenVerwijderen