woensdag 11 mei 2011

favorite songs at the moment

Hello girlsss,

Het leek me wel een keertje leuk om een paar liedjes te posten die ik op dit moment veel luister.
Geen idee of jullie dit leuk vinden? Maar laat maar weten!
Ik luister vaak bij liedjes meer naar de melodie dan naar de tekst zelf.
De melodie bepaalt of ik een liedje mooi vind en daarna luister ik meestal pas echt naar de tekst.
Hoe zit dat bij jullie? Ben ik wel benieuwd naar!
Chris Brown- Should have kissed you


Sterling Simms- See you again

Taio Cruz- Believe in me now

Chris Brown- Treading water

Bei Maejor- Impressed

David Guetta- Where dem girls at

LMFAO-Party rock anthem

oeeh die laatste makes me wanna dance!
Kennen jullie een van deze liedjes?
Of hebben jullie een totaal andere muzieksmaak?
Let me know!
xxLoes

6 opmerkingen:

  1. Ik vind liedjes op blogs wel leuk hoor! Ik hou meer van dance/rock en pop, maar bijv. New Boyz en Rihanna vind ik ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken eerlijk gezegd alleen het laatste nr :P Ken de meeste artiesten wel ;) Mijn muzieksmaak is ontzettend breed dus dit kan ik ook wel waarderen ^^ En die laatste is idd moeilijk om op stil te zitten :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik luister ook altijd eerst naar de melodie en dan naar de tekst. Zeker dat eerste nummer is echt mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De laatste vind ik zo goed,
    Voor al de mooie fashion-items die hun aan hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leeeuke muziek,
    mn verslaving; adele -someonelike you.
    b.o.b - don't let me fall
    jessie j- who you are
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen