dinsdag 10 mei 2011

Maxfactor lipfinity lasting lip tint


Deze kennen de meeste inmiddels wel denk ik?
Ik was heel erg benieuwd en wilde al een tijdje deze liptint kopen.
Helaas waren de mooie kleurtjes vaak uitverkocht.
Op mijn verjaardag kreeg ik tot m'n grote verrassing een liptint van een aantal vriendinnen.
Lees verder voor foto's en voor- en nadelen.


Voordelen:
-het werkt fijn omdat het product te vergelijken is met een stift, je kunt je lippen dus gewoon 'inkleuren'.
-Het product blijft langer zitten dan een lipstick of lipgloss want het trekt in je lippen.
-Het product geeft goed kleur af.

Nadelen:
- Het product trekt dus in je lippen en zorgt er zo voor dat je lippen wel wat droog worden. Hierdoor heb ik steeds het gevoel dat ik er een lippenbalsem over heen moet doen.
- De kleur van het product is wel een stuk donkerder dan dat het lijkt op de verpakking.


Al met al ben ik nog best tevreden met deze liptint. Ik vind hem niet geweldig, ik blijf smeren met de lippenbalsem, maar ben er wel blij mee.


Omdat ik de kleur nogal donker vind probeer ik niet te veel van het product aan te brengen. ik smeer,  voor zover dat kan, het een beetje uit over mijn lippen.

Hebben jullie al zo'n liptint geprobeerd?
xxLoes

6 opmerkingen:

  1. Ik heb nog niet zo liptint geprobeerd, omdat ik de kleurtjes allemaal wat heftig vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik die van NYC.
    Ook een heel fijn product.
    Ik vind het een goed product.
    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien moet je eerst lippenbalsem opbrengen dan afpoederen dan die lipstick,,,en daarna weer lippenbalsem,
    Misschien helpt dat..

    BeantwoordenVerwijderen