zaterdag 7 mei 2011

nieuwe nagellakjes

Ik wilde even een paar nieuwe nagellakjes met jullie delen!
Deze heb ik allemaal gekregen met mijn verjaardag (ongeveer 'n maand geleden)
Dit is maar even een kleine post en de nagellakjes zijn van heel verschillende kleuren en merken maar het leek me toch even leuk om ze met jullie te delen!


1. Gosh - blue monday
2. H&M -Paradies Pink
3. Tiger- 02
4. Essence- Spicy
5. Catrice - Up in the air

De nagellakjes hieronder op de foto zijn allemaal met 2 laagjes aangebracht.

(sorry voor de kleine foto en het niet heel netjes opdoen)

1. Gosh: prachtige blauwe glitternagellak, gewoon goed:)
2. H&M: niet helemaal mijn kleur maar ik ben wel fan van de schattige kleine verpakking. Dekt prima.
3.Tiger: Dekt goed! Had ik echt niet verwacht. Prachtig kleurtje, maar stinkt wel helaas.
4. Essence: bruin is niet echt mijn kleur maar het is een mooi, creamy, goed dekkend lakje.
5. Catrice: I looove catrice lakjes, deze is ook echt prachtig!

Nou dat was weer een hele korte post!
Ik hoop dat jullie het wel een beetje leuk vonden!
xxxxLoes

8 opmerkingen:

  1. Dat eerste gosh lakje is heel mooi.
    Leuk geswatchs.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lakjes zeg!
    Bedankt voor je reactie!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie lakjes girl !!
    Vooral de middelste i love it !

    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige lakjes!
    ik las net in een reclame blaadje van het kruidvat dat deze week alle nagellakjes 1+1 gratis waren. Dus dat komt goed uit ;)
    Liefs Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tiger vind ik echt een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die middelste en die helemaal rechts vind ik mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen