woensdag 11 mei 2011

Ode aan een budget zomergeurtje

Met dit korte berichtje wil ik even een ode uitroepen aan het luchtje; SO...? Kiss me. Zo budget als het maar kan maar oh, ik hou echt van dit geurtje.
Ik weet niet of jullie bekend zijn met dit merk, maar het is gewoon verkrijgbaar bij de Kruidvat. En voor het geld is het het zeker waard. Ik geloof dat het luchtje nog geen €5,- kost.
Zoals ik al zei; Ik roep hiermee een ode uit voor dit luchtje.
Gewoon omdat ik er blij van word en het me een zomers gevoel geeft.
En de geur redelijk goed blijft hangen.
I hope you like it,en tegen die zongebruinde zomerhunk zeggen we:
So...? KISS ME!







11 opmerkingen:

  1. Superschattig! En wat heb je een leuk blog ;D Je schrijfstijl is echt heel erg leuk, benieuwd naar nog meer posts, haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh ik heb de deo vaak, zo lekker :D wil deze ook nog graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn inderdaad best lekkere parfums en voor dat prijsje! (: Ik heb momenteel veel te veel parfums, maar toch twijfel ik elke keer of ik er niet eentje mee moet nemen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf vind ik dit geurtje stinken...
    Ieder zo zijn smaak..

    Gezellig dat je weer aan het bloggen bent,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat is echt super budget! De volgende keer dat in de Kruidvat ben, ga ik zeker even ruiken. Als ik 'm lekker vind koop ik 'm wel gelijk, want vijf euro; das helemaal niks! ö

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig.
    Lijkt mij heerlijk :)
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het geurtje zelf ook al een hele tijd ^^
    Kvind het ook erg goed, en het flesje is ook best wel leuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geurtje, ruikt vast lekker!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, die heeft een vriendin van mij in de klas ook. Hij ruikt inderdaad heel lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hee, ik heb daar ook een van, ik vind ze echt lekker ruiken! leuke blog, ik volg je! wil je mij ook volgen? xxx

    http://lemonxmelon.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die had ik ook! was ik zoo verslaafd aan ;$ leuk blog heb je trouwens, ik volg je! volg je terug? liefs, beautyismybreakfast

    BeantwoordenVerwijderen