woensdag 4 mei 2011

Shoplog Amsterdam

Eergister besloten ik en m'n beste vriendin om gister naar Amsterdam te gaan.
Normaal spreken we dit minstens een week van te voren ofzo al af, maar dit was een keertje lekker onverwachts. Voor €15,- per persoon zijn we naar Amsterdam gereisd, met dank aan de treinkaartjes van de Blokker! Het was een hele gezellige dag gister en het ging véél te snel voorbij maar we hebben wel lekker geshopt, geluncht en gepraat dus bij deze een shoplog!

Waaa Rosebud wilde ik al een tijdje, maar ik vond het toch best prijzig (€11,-)Aangezien ik nog een kadobon had van de Douglas, van mijn verjaardag, heb ik deze gekocht!
Hij tintelt een beetje als je hem opdoet, dat vind ik echt een pluspuntje.


Dit zaakje, suspence, ziet er van buiten een beetje uit als een dumpwinkel (als ik het zo even mag noemen) maar is echt een leuk winkeltje met leuke, unieke kleding! Ik kocht dit schattige vestje, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen, voor €30,-


Aangezien ik nogal veel drukke kleding heb, denk aan printjes enzo, leek het me verstandig om iets simpels te kopen. Dat werd deze grijze top, je ziet nu de achterkant met apart detail van bandjes. Deze was €15,- en komt van de leuke winkel Monki. Wauuw wat een superleuke inrichting en pashokjes heeft deze winkel zeg! Als je er nooit bent geweest, ga eens in zo'n pashokje, je word er wel een beetje gek van want overal zijn spiegels! En kijk het tasje, dat is zowat al kunst!


De rode legging is voor mijn musicalvoorstelling dus die zal ik niet dragen maar deze was €8,- ongeveer.
En het shirtje ernaast vind ik superleuk, hij is lekker luchtig en leuk voor een dagje naar het strand! €15,-Beide van de New Yorker.


Op dit jurkje ben ik helemaal verliefd! Het heeft een bloemetjes print, ruches aan de bovenkant met 1 mouw en een schattig riempje! €18,- bij de Scamm


Schattig zalmroze broekje €15,- bij de Bershka.
 Waarom is de Bersha niet in Arnhem? Die mag er echt wel komen:)


Nana: Dit is zo'n leuke sieraden winkel! Superveel leuke oorbellen en andere sieraden voor een fijn prijsje:)
Witte oorbellen €4,- en Pauwenveer oorbellen €3,-


Ik moest een bikini, en ik wilde al een tijdje iets in deze print. Dus deze combinatie maakte het helemaal goed:) !
Ik ben al niet zo'n fan van bikini's shoppen want het is altijd zo'n gedoe met passen. Gelukkig heb ik nu een leuke gevonden en ik hoop dat die ook nog lekker zit als ik eenmaal aan het strand lig!
€25,- Pimkie

Zo, dat was het weer! Mijn dagje was iniedergeval geslaagd!
 Ik hoop dat jullie het leuk vonden om naar te kijken.
xxxLoes

8 opmerkingen:

  1. Leuke spullen heb je gekocht!
    Vooral het broekje en de bikini vind ik super <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow die one shoulder dress is geweldig! Mooi prijsje ook ;) En die eerste top is ook erg leuk! Post je ook een keer outfit foto's of doe je daar niet aan?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes heb je gekocht (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee meid, Ik heb zojuist een eigen domein gekocht. Kalypso bestaat niet meer, ik dacht ik breng je even op de hoogte. Ik volg je gewoon verder. Alleen dan onder de nieuwe naam BeautyForGirls. Wat een leuke dingen, vooral die oorbellen :)
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spullen heb je gekocht! Die Rosebud wil ik ook nog een keer kopen, maar vind hem inderdaad best prijzig .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vestje op de tweede foto en dat jurkje zijn echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen