woensdag 4 mei 2011

Tip moederdag

Zondag 8 mei, aanstaande, is het weer moederdag.
Sommigen vieren het heel uitgebreid en anderen maken gewoon een lekker ontbijtje.
Alle parfums, bodylotions, bloemen en chocola worden nu wel wat standaard als kadootje.
Je ziet ze overal in de etos, DA en kruidvat folders verschijnen.
Laatst wees een meisje mij op een leuke site, waar ik waarschijnlijk mijn eigen moederdagkadootje ga kopen. Misschien kennen jullie het al wel:

http://www.kadopagina.nl/

Op deze site kun je allerlei leuke uitstapjes vinden, van bonbons maken en avondrondvaarten tot indoor skydiving,  ballonvaren en wellness arrangementen! Je kunt van te voren je eigen budget aangeven, wat ik zelf ook erg handig vind. Veel dingen zijn, voor mij, namelijk nogal prijzig. Zo kom je meteen bij de goede prijzen uit.

Nou, voor diegene die dus totaal geen idee hebben wat ze hun moeder gaan geven met moederdag zeg ik: neem even een kijkje op deze site!


xxLoes

3 opmerkingen:

  1. Haha leuke ideeën staan daarop, maar ik heb gelukkig mijn moederdagcadeautje al gegeven =) Dus ik heb niet meer die stress om een cadeautje te vinden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulk soort cadeaubonnen zijn inderdaad erg leuk om te geven en te krijgen. Vorig jaar kreeg ik een Pluim, en alleen het bladeren door de mogelijkheden was al top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind persoonlijk een foto op canvas een erg leuk cadeau om te geven. Doe het zelf eigenlijk al jaren!

    BeantwoordenVerwijderen