dinsdag 29 mei 2012

favoriet: Bodylotion

De zomer is weer in aantocht! Of eigenlijk is hij al gearriveerd gezien het lekkere weer afgelopen weken. Helaas wordt het deze week toch weer ietsie minder, maar ach dat mag de pret niet breken!
Ik heb m'n zomerse schoentjes, shortjes en shirtjes alweer op hun vertrouwde plekjes in de kast gehangen. De waterproof mascara, zonnebrandcreme en aftersun staan ook alvast klaar.

Zoals we allemaal weten is bescherming tegen de zon uiterst belangrijk! We moeten dus goed voor ons huidje zorgen, zeker in deze tijd! Daarbij is een bodylotion een erg fijne toevoeging. Misschien hebben jullie ook al op misslipgloss gezien dat bodylotion er tevens voor zorgt dat je parfum beter blijft hangen. 2 in 1 dus!


Lees snel verder voor mijn favoriet!

Zeker met dit zomerse weer vind ik een lekker zoet geurende bodylotion fijn! Persoonlijk hou ik heel erg van citroen- en kokosnootgeur. Op bovenstaande foto heb ik ongeveer al m'n bodylotions gezet. Ze zijn stuk voor stuk fijn. Met allemaal een verschillende geur en structuur. Maar hiertussen staat ook mijn favoriete bodylotion van dit moment. En dat is.... rampampampam:



Lemon Cream bodylotion van de H&M!

Deze bodylotion heeft een warme geur met een duidelijke citroen geur. Het is dus geen harde zoete citroengeur. Het doet me denken aan warme zomeravonden. De bodylotion smeert heerlijk uit en is lekker verfrissend en koel. Ook trekt 'ie fijn in! Ook is het pompje heel fijn, het werkt daarnaast heel schoon aangezien je niet met je vingers in de lotion zit.

Wat is jouw favoriete bodylotion?
xoxo loes

3 opmerkingen:

  1. die van de Body Shop zijn altijd heel fijn (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van palmers (of palmer, ik weet even niet meer hoe je het schrijft haha) lijkt me ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen