woensdag 30 mei 2012

minishoplog: Vintage blazer

Vintage shoppen vind ik echt leuk! Je vind vaak exclusieve kledingstukken of tasjes die niemand anders heeft. Ook is het steeds weer een uitdaging iets leuks te vinden voor een leuk prijsje. Bij ons in het dorp is er een tweedehandswinkel, die vooral bestaat uit oude meubels en vele schaaltjes, kopjes, en vaasjes. Er hangt ook redelijk veel kleding maar dit is niet te vergelijken met vintagewinkels in bijvoorbeeld Amsterdam. Maargoed, ik heb er wel eens een leuk tasje of sjaaltje gescoord.

Vandaag ging ik er met m'n moeder weer even snuffelen. En tot mijn verbazing heb ik iets heel leuks gescoord!


Lees snel verder voor meer foto's en de prijs.
 Het is deze blazer van het merk Vanilia. Naar mijn weten is dit een redelijk prijzige winkel. De blazer is beige/nude achtig met witte verticale strepen. Ook is hij erg mooi getailleerd, en heeft de voering een mooie lichtbruine kleur. De blazer was ook nog toevallig precies mijn maat, namelijk 38. Toch viel 'ie iets groter uit dan verwacht. Maar ach voor dit prijsje kon ik hem echt niet laten hangen. De blazer werd verkocht voor €9,- en ik kreeg ook nog eens 50% korting! Hij was dus maar €4,50!!

Nou bij deze heb ik even mijn blijdschap met jullie gedeeld!



(Klik op de foto's voor een vergroting)


Hebben jullie wel eens iets gekocht bij Vanilia?
En vinden jullie vintage shoppen leuk?

xoxo loes


4 opmerkingen: