zondag 27 mei 2012

Rimmel 'scandaleyes' vs. maybelline 'the falsies black drama'

 Door 1 druk op de like-knop van de Rimmel Facebookpagina werd ik vrijdag verblijd met de 'scandaleyes' mascara die ik al heel graag wilde uitproberen! Maar Maybelline mascara's zijn tot nu toe mijn favoriete mascara's. Vooral de paarse variant van 'the falsies volum' express' vind ik super!

Daarom nu, een battle tussen deze twee! Zal Rimmel mijn verwachtingen overtreffen, of blijft Maybelline de old time favorite?


Lees snel verder!

Zoals beide mascara's beweren beloven ze heel wat voor je wimpers! Ze zouden zorgen voor een Black Drama effect en schandalig volumineuze wimpers. Qua uiterlijk zijn beide mascara's lekker opvallend & dik qua vorm. De vrolijke kleurtjes geven het extra uitstraling.


Wat meteen opvalt als je de mascara's vergelijkt is het mega grote borsteltje bij de Rimmel mascara. Het borsteltje van Maybelline is daarentegen gevormd naar de wimpervorm.



(Sorry voor de slechte foto's, vanaf morgen fotografeer ik weer met m'n spiegelreflex)

Maybelline:                                                                                      Rimmel:

Fijn:                                                                                                  Fijn:
- Zorgt voor volume                                                                         - Separeert de wimpers
- Geeft genoeg mascara af                                                               - Zorgt voor verlenging
- De mascara is echt heel zwart

Minder:                                                                                             Minder:
- wimpers plakken af en toe aan elkaar                                            - Geeft weinig mascara af
                                                                                                          - Grote borstel niet handig



Nou dit is vast wel duidelijk! Rimmel heeft mijn verwachtingen niet overtroffen! Naar mijn mening verdient de mascara de naam 'Scandaleyes' niet. Hij zorgt niet voor volumineuze wimpers en het grote borsteltje komt snel tegen je oogleden aan. Ook is het niet erg handig voor je onderwimpers en in de hoekjes. Voor mij kan deze mascara van het lijstje worden gestreept.

Dus de grote winnaar is (en blijft) :

Maybelline 'the falsies Black Drama'.















1 opmerking:

  1. Gaaf dat je hem kreeg, true that! Jammer dat hij alleen niet echt zijn werking doet. Beide mascara's vind ik er leuk uitzien, maar ook ik zou voor die van Maybelline gaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen